Jump to content

[GTI] PPT

Eclipse

Recommended Posts

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er erg mooi uit Bradley, ga zo door....

***De dikke lijnen kun je niet uitgummen, voor de rest is er niets speciaals aan.***

thanx ;), ik moet hem nog wel verder uitwerken dit komt waarschijnlijk als het eiland een keertje af is..., dan heb ik meteen 7 models om te scalen afwerken "goed texturen", lijnen weg en heet gti in te plaatsen :D

Delen op andere websites

Soms wel maar meestal heb je er dan nog heel veel over.

had ik het goed, dat vooral die "pikzwarte" lijnen kwaad doen ?, of zijn het gewoon de lijnen in het algemeen ?

ik heb P.S ook niet stilgezeten..., ik ben al begonnen met "gebouw 7" ik tel noukeurig :D

het is een politiebuero met lift ;) op het dek komt een helicopter te staan..., heb gedult ik zoek de perfecte textures ;)

Gsus.. :blink:

Ziet er weer vet lijp uit.. B)

Delen op andere websites

Bradley heel mooi..alleen zou het leuk zijn als je in het bureau een klein vertrekje maakt...En dat je daar dan de lift in zet...Bij een politiebureau moet wel een speciaals zijn vind ik...En ik denk dat jij dat wel kan... :)

Delen op andere websites

Bradley heel mooi..alleen zou het leuk zijn als je in het bureau een klein vertrekje maakt...En dat je daar dan de lift in zet...Bij een politiebureau moet wel een speciaals zijn vind ik...En ik denk dat jij dat wel kan... :)

komt voor elkaar ik zal zo een screen posten, ik ben nu nog de zwarte lijnen aant weghalen ;)

EDIT:, ik ben bijna klaar die hoe het gebouw van binnen is ;)

12_1113855090.jpg

nu ga ik het gat dichten..., ik heb nu het gat gedicht..,

94_1113855764.jpg

hie is het gat gedicht

toen heb ik het gat weer geopend :blink: , om de scale nog wat aan te passen het leek mij namenlijk dat tommy niet door de duer zou passen :blink:

maargoed na wat geklooit te hebben is dit het einderesultaat

13_1113855765.jpg

er zijn 3 ingangen..., eentje vanuit de parkeerplaats 1tje van het helicopterplatvorm, die 2 leiden allemaal naar het hoofdbuero..., het politiegebouw bevat 3 kleine kamers...,

het idee voor dit politiebureau is "tegen drugs en geldcriminelen" dus daar kan je veel geld vinden ;), extra objecten zoals dozen tafels, stoelen etc komt later

terwijl ik dit loop te typen bedenk ik meineens dat ik het gat zal moeten openen omdat ik nog niet getextured heb... :blink: , dat doe ik morgen maar

nog een fijne avond nederland :)

Bewerkt: door bradley1990
Delen op andere websites

Ik zou er eerst een apart object van maken...da's handiger met texturen. Later kan je ze dan in de Zmodeler bij elkaar voegen

wat bedoel je precies ? van de objecten ? of van het hele interieur ?

Delen op andere websites

Van het interieur. Dan textuur je die eerst en dan voeg je ze in de Z-modeler samen. Kijk wel goed in de Z-modeler of je ze goed samenvoegt.

EDIT:

Hoe staat het eigenlijk met het werk....ik heb nog geen 1 model gezien die in VC stond. Post dus ook je screens UIT vc.

Bewerkt: door Wauzie
Delen op andere websites

super mooie dingen

heb een vraag

hoe maak je die mooie afbeeldingen.

van hoe het eruit gaat zien

edit: deze heb ik op sketchup gevonden

mischien is het wat voor ideeén op te doen

try_header.jpg

Bewerkt: door vinewood
Delen op andere websites

super mooie dingen

heb een vraag

hoe maak je die mooie afbeeldingen.

van hoe het eruit gaat zien

edit: deze heb ik op sketchup gevonden

mischien is het wat voor ideeén op te doen

try_header.jpg

Jah dit is van de Sketchup homepage.. :puh:

Maare dit kan je miss beter posten in het topic over Skethup.. ;) :rolleyes:

Delen op andere websites

het is een beetje moeilijk zo iets groots te maken

-----------------------------------------------------------------------

Bar The Bradley´s

6_1114025566.jpg

58_1114025682.jpg

25_1114025705.jpg

met deze mod maakte ik een einde aan de slechte textures die ik heb gebruikt voor mijn andere mods...

Bewerkt: door bradley1990
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...