Wauzie Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Ziet er erg mooi uit Bradley, ga zo door.... ***De dikke lijnen kun je niet uitgummen, voor de rest is er niets speciaals aan.*** Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Ziet er erg mooi uit Bradley, ga zo door....***De dikke lijnen kun je niet uitgummen, voor de rest is er niets speciaals aan.*** thanx , ik moet hem nog wel verder uitwerken dit komt waarschijnlijk als het eiland een keertje af is..., dan heb ik meteen 7 models om te scalen afwerken "goed texturen", lijnen weg en heet gti in te plaatsen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Soms wel maar meestal heb je er dan nog heel veel over. had ik het goed, dat vooral die "pikzwarte" lijnen kwaad doen ?, of zijn het gewoon de lijnen in het algemeen ? ik heb P.S ook niet stilgezeten..., ik ben al begonnen met "gebouw 7" ik tel noukeurig het is een politiebuero met lift op het dek komt een helicopter te staan..., heb gedult ik zoek de perfecte textures Gsus.. :blink: Ziet er weer vet lijp uit.. B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Ik heb het idee dat je ligt te Postboosten.....het is leuk dat je fijne reacties geeft maar dit is een beetje overdreven. Doe dit dus aub niet meer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Bradley heel mooi..alleen zou het leuk zijn als je in het bureau een klein vertrekje maakt...En dat je daar dan de lift in zet...Bij een politiebureau moet wel een speciaals zijn vind ik...En ik denk dat jij dat wel kan... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 (bewerkt) Bradley heel mooi..alleen zou het leuk zijn als je in het bureau een klein vertrekje maakt...En dat je daar dan de lift in zet...Bij een politiebureau moet wel een speciaals zijn vind ik...En ik denk dat jij dat wel kan... komt voor elkaar ik zal zo een screen posten, ik ben nu nog de zwarte lijnen aant weghalen EDIT:, ik ben bijna klaar die hoe het gebouw van binnen is nu ga ik het gat dichten..., ik heb nu het gat gedicht.., hie is het gat gedicht toen heb ik het gat weer geopend :blink: , om de scale nog wat aan te passen het leek mij namenlijk dat tommy niet door de duer zou passen :blink: maargoed na wat geklooit te hebben is dit het einderesultaat er zijn 3 ingangen..., eentje vanuit de parkeerplaats 1tje van het helicopterplatvorm, die 2 leiden allemaal naar het hoofdbuero..., het politiegebouw bevat 3 kleine kamers..., het idee voor dit politiebureau is "tegen drugs en geldcriminelen" dus daar kan je veel geld vinden , extra objecten zoals dozen tafels, stoelen etc komt later terwijl ik dit loop te typen bedenk ik meineens dat ik het gat zal moeten openen omdat ik nog niet getextured heb... :blink: , dat doe ik morgen maar nog een fijne avond nederland Bewerkt: 18 april 2005 door bradley1990 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Ziet er erg mooi uit Bradley.....maar hoe ga je daar interieur in zetten? Misschien is het handig als je die er al in Sketchup bijzet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Ik zou er eerst een apart object van maken...da's handiger met texturen. Later kan je ze dan in de Zmodeler bij elkaar voegen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Ik zou er eerst een apart object van maken...da's handiger met texturen. Later kan je ze dan in de Zmodeler bij elkaar voegen wat bedoel je precies ? van de objecten ? of van het hele interieur ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 (bewerkt) Van het interieur. Dan textuur je die eerst en dan voeg je ze in de Z-modeler samen. Kijk wel goed in de Z-modeler of je ze goed samenvoegt. EDIT: Hoe staat het eigenlijk met het werk....ik heb nog geen 1 model gezien die in VC stond. Post dus ook je screens UIT vc. Bewerkt: 20 april 2005 door Wauzie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) super mooie dingen heb een vraag hoe maak je die mooie afbeeldingen. van hoe het eruit gaat zien edit: deze heb ik op sketchup gevonden mischien is het wat voor ideeén op te doen Bewerkt: 20 april 2005 door vinewood Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 super mooie dingenheb een vraag hoe maak je die mooie afbeeldingen. van hoe het eruit gaat zien edit: deze heb ik op sketchup gevonden mischien is het wat voor ideeén op te doen Jah dit is van de Sketchup homepage.. Maare dit kan je miss beter posten in het topic over Skethup.. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) het is een beetje moeilijk zo iets groots te maken ----------------------------------------------------------------------- Bar The Bradley´s met deze mod maakte ik een einde aan de slechte textures die ik heb gebruikt voor mijn andere mods... Bewerkt: 20 april 2005 door bradley1990 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ziet er echt cool uit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Heel mooi Bradley...ga zo door Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts