Wauzie Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Ziet er goed uit Bradley, maar ik zou de onderkant wat dikker maken...anders kun je hem moeilijk recht in vc zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 (bewerkt) wie wil met mijn hummer verder gaan? Bewerkt: 21 april 2005 door S.W.A.T Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NTK Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 wil je in een hummer gaan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 nee, hij bedoelde, Wie wil er verder mee gaan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NTK Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 ik bedoel als in auto of een landschap ding Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 wie wil mijn hummer verder gaan? Als Vehicle in VC, om in te rijden...want dat gaat volgens mij niet lukken.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 wie wil mijn hummer verder gaan? Als Vehicle in VC, om in te rijden...want dat gaat volgens mij niet lukken.... neee ik hou van hummers maarja vraagje zou het kunnen dat je tegen een gebouw aanknalt en dan zie je dat het in elkaar stort zou dat in gta vice city kunnen.>< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 wie wil mijn hummer verder gaan? Als Vehicle in VC, om in te rijden...want dat gaat volgens mij niet lukken.... neee ik hou van hummers maarja vraagje zou het kunnen dat je tegen een gebouw aanknalt en dan zie je dat het in elkaar stort zou dat in gta vice city kunnen.>< Maar GTI komt toch in SA?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 wie wil mijn hummer verder gaan? Als Vehicle in VC, om in te rijden...want dat gaat volgens mij niet lukken.... neee ik hou van hummers maarja vraagje zou het kunnen dat je tegen een gebouw aanknalt en dan zie je dat het in elkaar stort zou dat in gta vice city kunnen.>< nee, datkan niet, in geen enkele GTA versie kan dat..., in teorie is het wel mogenlijk (met de SCM) maar dat is mogenlijk om object voor object alles te gaan SCMmen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 wie wil mijn hummer verder gaan? Als Vehicle in VC, om in te rijden...want dat gaat volgens mij niet lukken.... neee ik hou van hummers maarja vraagje zou het kunnen dat je tegen een gebouw aanknalt en dan zie je dat het in elkaar stort zou dat in gta vice city kunnen.>< nee, datkan niet, in geen enkele GTA versie kan dat..., in teorie is het wel mogenlijk (met de SCM) maar dat is mogenlijk om object voor object alles te gaan SCMmen... dat is toch alleen maar mogelijk in een filmpje? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2005 nee hoor, met de laatste missie van SA kon dat ook, als je dan zorgt dat het helegebouw instort... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 23 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2005 Jah dat is wel een goed idee en ik ga denk ik een gebouw maken van een Restaurant... Genaamt Snacker&Jack Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) jongens ik heb best lang hier aan gewerkt en drrm vind ik dat ik hier ook erg trots op mag zijn hier is de vervanger voor de dinghy een landingsbootje en hier is hij gtxd: Bewerkt: 29 april 2005 door S.W.A.T Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuzzy Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) hij is wel mooi ik heb ff ene douskop gemaakt maar vind hem nog niet egt mooi. hebbe jullie miss nog tips of opmerkingen?(ben nog beginne dus niet al te moeilijk graag ) klikje hier Bewerkt: 29 april 2005 door Fuzzy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuzzy Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) >.< srry voor de dubbelpost. Bewerkt: 29 april 2005 door Fuzzy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts