Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een douchekop hoeft niet goed uitgewerkt te zijn in VC. Ik versta dit onder "poly's verknoeien". Een douchekop is toch heel klein in VC. Dus hij hoeft niet goed uitwerkt te zien. Een ik zou al zeker geen ronde vormen gebruikt. Je kan er beter gewoon een kubus onderplakken. ;)

Geplaatst:

S.w.a.t Leuke boot kan je met die boot ook een auto er in plaatseN ??dan zou het Tegek zijn :D :D

Geplaatst: (bewerkt)
S.w.a.t Leuke boot kan je met die boot ook een auto er in plaatseN ??dan zou het Tegek zijn :D :D

Als je een auto op een boot zet is het probleem dat als de boot aanvaart dan valt die wagen er achter van af, de achterkant moet dus goed dicht zijn zodat de auto er niet af kan vallen. :)

Leuke boot SWAT, maar zinkt die niet :puh: ? (dat lijkt...)

landing.jpg

Bewerkt: door Simsfan88
Geplaatst:

ik dacht, ik post maar fff een screen na het werrk van wauzie en eclipse (patch, lantarenpalen, stoplichten.

leuke screen he ;)

Er staan nog geen gebouwen op, die moeten wij erop zetten.

Nog over de lantaarnpalen, ik heb nu in de helft van GTI lantaarnpalen staan. En volgens mij schieten de paths ook er op. Binnenkort kunnen ze worden gedownload.

EDIT:

Aangezien het topic over lantaarnpalen gesloten is, post ik hier al wat screenshots van de lantaarnpalen + stoplichten + paths.

groen = klaar

oranje = bijna klaar

rood = moet nog veel aan gebeuren

Stoplichten: Eclipse

Lantaarnpalen: Wauzie (+ 1 weg van Eclipse)

Paths: Eclipse

Screenshots:

lantaarn01.jpg

lantaarn02.jpg

lantaarn03.jpg

lantaarn04.jpg

lantaarn05.jpg

lantaarn06.jpg

lantaarnpalen.jpg

EDIT 2:

Ik heb nog een boxing range gemaakt (positie wordt nog aangepast) waarin ik met scm een boksclub maak:

boks_01.jpg

boks_02.jpg

boks_03.jpg

Bewerkt: door Wauzie
Geplaatst:

Als je een auto op een boot zet is het probleem dat als de boot aanvaart dan valt die wagen er achter van af, de achterkant moet dus goed dicht zijn zodat de auto er niet af kan vallen. :)

landing.jpg

ja ik ga hem nog wat hoger leggen want het lijkt of dat hij zinkt .. en nog iets ik moet ook nog een col maken want anders val je door de voorkant heen. En dan denk ik dat er wel een auto erop kan.

trouwens wauzie leuke boxring .. alleen zou ik miss die palen op de hoek rood maken en in het midden een grote ster op de grond

Geplaatst:

landing.jpg

ja ik ga hem nog wat hoger leggen want het lijkt of dat hij zinkt .. en nog iets ik moet ook nog een col maken want anders val je door de voorkant heen. En dan denk ik dat er wel een auto erop kan.

trouwens wauzie leuke boxring .. alleen zou ik miss die palen op de hoek rood maken en in het midden een grote ster op de grond

die auto valt er an waarschijnlijk af als je vaart ;) maar wat is het probleem van een coll ? dat is toch zo gebuerd ?

Geplaatst:

nou van mij mag je proberen hoor want hij hangt bijna altijd als ik een col maak maar wil je het bootje hebben?

Geplaatst:
nou van mij mag je proberen hoor want hij hangt bijna altijd als ik een col maak maar wil je het bootje hebben?

ik neem aan dat jij netzogoed als ik weet hoe je een coll maakt en hoe je die replaced, maar ik heb er niks tegen, stuur maar, ;) je weet men adrres wel geloof ik, kijk anders in men profiel.

oke ik zal je ff aanmelden ben je dadelijk online?

EDIT: maar ik dacht dat je voor auto's een aparte col moet maken?

Bewerkt: door S.W.A.T
Geplaatst:

Waaw het eiland is prachtig!!! Als je wat textuurhulp voor de map nodig hebt, pm of contacteer mij op msn.

Hier is 2 pics van mijn coffeeshop met dak en de stoeltjes, hij is klaar :) .

coff11sn.th.jpg

coff24mz.th.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...