Bradley H. Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 test hem eerst op poly´s in 3ds max, en dan fff in VC, hij is erg mooi maar, sketchup heeft zijn fouten, ik hoop dat hij het doet ....,
Eclipse Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Oke hier zijn m'n paths. Op de rode gedeeltes rijdt al verkeer, op de rest nog niet. Eerst zorg ik dat over het hele eiland auto's rijden, en daarna breng ik de 1e release uit. Ik voetgangers maak ik daarna pas.
Bradley H. Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 *eclipse was je van plan op het stunteiland ook oertuigen en voetganers patch te zetten ? of sla je dat gewoon over ? persoonlijk denk ik dat voertuigen erg kunnen storren, in tegendeel voetgangers niet, die rijdt je gewoon over......
Eclipse Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Ik ga denk ik wel wat auto's op het eiland laten rijden, maar het zal er niet druk worden.
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 *eclipsewas je van plan op het stunteiland ook oertuigen en voetganers patch te zetten ? of sla je dat gewoon over ? persoonlijk denk ik dat voertuigen erg kunnen storren, in tegendeel voetgangers niet, die rijdt je gewoon over...... voetgangers zijn ook iri, want als je met een motor tegen een entje aan rijd, val je soms ook om, en met motoren kan je juist goed stunten
Eclipse Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Dat klopt, maar het moet wel realistisch blijven. Een heel eiland waar niemand op te zien is vind ik veel te kaal. "Je voelt je dan niet thuis op het eiland"
Wauzie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Daar ben ik het volledig mee eens.....en er hoeven toch helemaal niet veel voetgangers te lopen. Anders is het daar zo saai, zo leeg. En het eiland is sowiezo al klein. Je zal nooit een keigrote stunt hoeven doen want dan val je al in het water.
B-Noise Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 het eiland ziet erg klein uit..of lijkt dat maar?
Wauzie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Voor ons eerste eiland is hij behoorlijk groot. Als we deze vol krijgen kunnen we al blij zijn. We kunnen beter klein beginnen en heel erg uitbreiden dan in 1 keer een kei groot eiland te nemen.
Timos Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Voor ons eerste eiland is hij behoorlijk groot. Als we deze vol krijgen kunnen we al blij zijn. We kunnen beter klein beginnen en heel erg uitbreiden dan in 1 keer een kei groot eiland te nemen. Ik vind het er echt super uit zien! Maar uit dit topic kan ik niet opmaken of er nou al iets te downloaden is.. Is dat er nou of..? Die wegen zijn ook prachtig!
Timotees Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 er is wel iets te downloaden, maar alleen voor leden
Wauzie Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) Jongens, ik heb ook niet stilgezeten en ik heb een bovenstel gemaakt voor de de brug tussen het stunteiland en het hoofdeiland.....doet je misschien denken aan de ERASMUSbrug.....een paar screenshots (er komt nog meer bij): Na verzoek van Vortex: Bewerkt: 3 mei 2005 door Wauzie
Vortex Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 mooie brug kun je ook een screen van opzij maken, dan kunnen we hem beter zien
Trax Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Nice, Wauzie, Very nice! Gaat helemaal goed komen met deze mod als je het mij vraagt
Recommended Posts