Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ziet er goed uit aad :)

ik ga er vandaag ook weer mee aan de slag, ik ga mijn torens wat editen, ik ben niet echt blij met de positie etc.

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Daar heb je moomapper voor :puh::D En ik ga netzoals jij op je lots had gedaan paden aanleggen en ik ga een klein parkje in het midden doen omdat ik toch iets te veel ruimte heb

ik ben dus ook van plan om eerst me 2 kleine lots af te maken en dan vervolgens me grote helemaal vol te bouwen

Geplaatst:

Nice Aad.

Maar ik ben idee loos.

En in het Grote ideeën topic staat ook niks.

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi hoor Aad! Ik verheug me op GTI. B)

Edit by Eclipse: Quotes weggehaald

Gelieve de regels nog eens grondig door te lezen zodat je het in de toekomst goed doet.

Bewerkt: door Eclipse
Geplaatst:
Daar heb je moomapper voor :puh::D En ik ga netzoals jij op je lots had gedaan paden aanleggen en ik ga een klein parkje in het midden doen omdat ik toch iets te veel ruimte heb

ik ben dus ook van plan om eerst me 2 kleine lots af te maken en dan vervolgens me grote helemaal vol te bouwen

mmm, ik kan met moomapper niet mijn torens verplaatsen aangezien deze aan het grote pad vastgeplakt zitten,

ik ben vandaag vrij ideeloos :blink: , hoop dat het terug komt voor vanmiddag

Geplaatst:

@Need my Speed, zou je in het vervolg je quotes wat willen inkorten. Het is vervelend als je een lap tekst hebt in je bericht wat je niet nodig hebt.

Geplaatst:
@Need my Speed, zou je in het vervolg je quotes wat willen inkorten. Het is vervelend als je een lap tekst hebt in je bericht wat je niet nodig hebt.

Oke, zal ik doen (dit word toch niet als post boosten gezien he).

Geplaatst:

Nice wauzie.

Ik heb ook 3 screens.

Niet teveel van verwachten.

Lot 72.

786314284.jpg

642033016.jpg

947758951.jpg

Ziet er al leuk uit Jarno. Ik zal vanmiddag ook ff wat screens van mijn lot plaatsen :)

-edit-

Hier een screen van mijn lot waar ik wat bankjes en lantaarnpalen heb neergezet. Staat nog niet zoveel op maar daar ben ik hard mee bezig :)

screen90xx.th.jpg

screen104jp.th.jpg

screen114qz.th.jpg

Bewerkt: door snorege
Geplaatst:

Ziet er al mooi uit ;)

Ik heb een paar tips voor je:

- Ik zag op het laatste plaatje dat je was vergeten de textuur te scalen. Hier een link hoe je dat kan doen

TUT

- Heb je de texturen verlicht ?

Ik heb ook nog een leuk ideetje, het is een optie:

Onderaan is die betonblok er hoog, misschien kan je er iets tunnel of zo in maken, of wat huisjes tegenaan zetten, zodat het hoogteverschil niet zo opvalt.

Geplaatst:

ziet er goed uit Jarno en Snorege, ga zo door !

eindelijk wat beweging in het PTT, trouwens ik ga heel mijn kavel omgooien ik zal toch iets anders moeten verzinnen...

Geplaatst:

@ Wauzi

Ik ben idd vergeten met het grootste blok de textures te verlichten. Dat zal ik nog ff doen. En ik denk niet dat ik veel heb aan die tutorial omdat ik veel met SketchUp werk. Ik heb die poster van GTI wel met 3ds max gemaakt maar dat was ook ontzettend makkelijk. Maar het blok kan ik wel met 3ds max doen ;).

Geplaatst:

Mooi Werk Allemaal eindelijk word dit PPT gebruikt voor waar het bestemd voor is dit gaat de goede kant op jammer dat alles straks geconverteerd moet worden en SA word :puh: maarja eerst nieuwe pc kopen dan maar

Mooi Werk Allemaal eindelijk word dit PPT gebruikt voor waar het bestemd voor is dit gaat de goede kant op jammer dat alles straks geconverteerd moet worden en SA word :puh: maarja eerst nieuwe pc kopen dan maar

GTASA zal qua opbouw en modding veel op GTA3 en VC lijken.

Hoogstens een paar kleine en een paar wat grotere edits.

Het is ook tenslotte een trilogie.

Bewerkt: door Jarno
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...