Bradley H. Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 ziet er goed uit aad ik ga er vandaag ook weer mee aan de slag, ik ga mijn torens wat editen, ik ben niet echt blij met de positie etc.
Aad Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Daar heb je moomapper voor En ik ga netzoals jij op je lots had gedaan paden aanleggen en ik ga een klein parkje in het midden doen omdat ik toch iets te veel ruimte heb ik ben dus ook van plan om eerst me 2 kleine lots af te maken en dan vervolgens me grote helemaal vol te bouwen
Jarno Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Nice Aad. Maar ik ben idee loos. En in het Grote ideeën topic staat ook niks.
need my speed Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) Mooi hoor Aad! Ik verheug me op GTI. B) Edit by Eclipse: Quotes weggehaald Gelieve de regels nog eens grondig door te lezen zodat je het in de toekomst goed doet. Bewerkt: 29 mei 2005 door Eclipse
Bradley H. Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Daar heb je moomapper voor En ik ga netzoals jij op je lots had gedaan paden aanleggen en ik ga een klein parkje in het midden doen omdat ik toch iets te veel ruimte hebik ben dus ook van plan om eerst me 2 kleine lots af te maken en dan vervolgens me grote helemaal vol te bouwen mmm, ik kan met moomapper niet mijn torens verplaatsen aangezien deze aan het grote pad vastgeplakt zitten, ik ben vandaag vrij ideeloos :blink: , hoop dat het terug komt voor vanmiddag
Wauzie Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 @Need my Speed, zou je in het vervolg je quotes wat willen inkorten. Het is vervelend als je een lap tekst hebt in je bericht wat je niet nodig hebt.
need my speed Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 @Need my Speed, zou je in het vervolg je quotes wat willen inkorten. Het is vervelend als je een lap tekst hebt in je bericht wat je niet nodig hebt. Oke, zal ik doen (dit word toch niet als post boosten gezien he).
Wauzie Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Model: Het is soort van welkomsbord waar je op kan lopen:
Jarno Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Nice wauzie. Ik heb ook 3 screens. Niet teveel van verwachten. Lot 72.
Jorge_F Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 (bewerkt) Ziet er al leuk uit Jarno. Ik zal vanmiddag ook ff wat screens van mijn lot plaatsen -edit- Hier een screen van mijn lot waar ik wat bankjes en lantaarnpalen heb neergezet. Staat nog niet zoveel op maar daar ben ik hard mee bezig Bewerkt: 30 mei 2005 door snorege
Wauzie Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Ziet er al mooi uit Ik heb een paar tips voor je: - Ik zag op het laatste plaatje dat je was vergeten de textuur te scalen. Hier een link hoe je dat kan doen TUT - Heb je de texturen verlicht ? Ik heb ook nog een leuk ideetje, het is een optie: Onderaan is die betonblok er hoog, misschien kan je er iets tunnel of zo in maken, of wat huisjes tegenaan zetten, zodat het hoogteverschil niet zo opvalt.
Bradley H. Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 ziet er goed uit Jarno en Snorege, ga zo door ! eindelijk wat beweging in het PTT, trouwens ik ga heel mijn kavel omgooien ik zal toch iets anders moeten verzinnen...
Jorge_F Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 @ Wauzi Ik ben idd vergeten met het grootste blok de textures te verlichten. Dat zal ik nog ff doen. En ik denk niet dat ik veel heb aan die tutorial omdat ik veel met SketchUp werk. Ik heb die poster van GTI wel met 3ds max gemaakt maar dat was ook ontzettend makkelijk. Maar het blok kan ik wel met 3ds max doen .
Aad Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Mooi Werk Allemaal eindelijk word dit PPT gebruikt voor waar het bestemd voor is dit gaat de goede kant op jammer dat alles straks geconverteerd moet worden en SA word maarja eerst nieuwe pc kopen dan maar
Jarno Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 (bewerkt) Mooi Werk Allemaal eindelijk word dit PPT gebruikt voor waar het bestemd voor is dit gaat de goede kant op jammer dat alles straks geconverteerd moet worden en SA word maarja eerst nieuwe pc kopen dan maar GTASA zal qua opbouw en modding veel op GTA3 en VC lijken. Hoogstens een paar kleine en een paar wat grotere edits. Het is ook tenslotte een trilogie. Bewerkt: 31 mei 2005 door Jarno
Recommended Posts