Silverbyte Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Bedankt voor je inzet Dizzee. Succes Matthijs. Dit is zo creepy... Ik zei een paar dagen geleden in de chat dat je Moderator ging worden, gebeurt het nu ook! Koe, je verdient het echt ! Dizzee, ik ken je niet, maar ik denk wel dat je een prima Moderator was! MegaPilot. Zo creepy is het niet hoor. Koe heeft in 2007 ook al geruime tijd de SA fora gemodereerd, maar doordat hij dit jaar nauwelijks meer actief was, moest men een vervanger voor hem zoeken. En ja, als er dan een plekje vrijkomt, is de keuze voor een nieuwe moderator snel gemaakt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 @ hierboven: Dat wist ik hoor! MegaPilot. Reageren
Arthis Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Erg jammer dat je aftreed, Dizzeee, ik vond je altijd een hele goede mod. Aangezien ik het meest actief ben in het gfx-fora; Matthijs, ik weet dat je heel goed met PS bent, en ik heb er veel vertrouwen in dat jij ook een hele goede moderator bent Koe, Ik ken je eigenlijk nauwelijks, maar de keren dat ik wel eens in het SA forum kom, zie ik wel dat jij heeeel heeeel veel over SA weet Reageren
Donwell Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Dizzee, bedankt voor je inzet in de Graphics fora. Je hebt het prima gedaan, succes met je opleiding! KoE_Mzungu, gefeliciteerd! Ik weet zeker dat je het (weer) uitstekend zult doen, deze keer niet opeens verdwijnen hé? Matthijs, jij veel succes in je nieuwe fora! Reageren
M4X Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Gratz Koe en Matthijs Jammer dat je er een punt achter zet Dizzee, ik vond je altijd een goede photoshopper en je was ook een prima moderator in graphics fora. Veel succes met je real life. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 KoEtjuh is weer mod, gefeliciteerd. Jammer van Dizzee, ik vond hem altijd zo'n goede mod. Maarja Dizzee komt wel weer terug, Dizzee komt altijd terug. Reageren
Rivel Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Welkom terug! Je was altijd wel grappig! Ik zie dat er ook wat degradaties zijn gevallen vandaag ! Anyway, Thijsje KUTGW! En ook Koe uiteraard. Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Koetje! Fantastisch dat je weer terug bent, man! Echt, iemand zoals jij hoort gewoon in de crew thuis. Welkom terug en veel succes! Matthijs natuurlijk ook veel succes met je nieuwe plekje. Dizzee, je hebt mijn reactie vast al gelezen, maar het blijft jammer om je te zien vertrekken. Veel plezier in het groen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Gefeliciteerd -Matthijs- en _KoE_Mzungu ! Veel succes en veel plezier als Mod! En Dizzee bedankt voor je inzet als Mod, je hebt het echt goed gedaan voor jou! Bewerkt: 24 september 2008 door GTA Haas Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Gefeliciteerd KoE, weet zeker dat je 't goed zal doen met al je kennis..mooi dat je terug bent Succes in de Graphics fora Matthijs. Jammer dat je vertrekt Dizzee, maar een begrijpelijke keuze. Bedankt voor je inzet! Reageren
Ymosky Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Dizzee bedankt voor je inzet! En Matthijs en Koe_Mzungu veel succes! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Bedankt voor je inzet Dizzee! Je was een fijne jonge(man)! -Matthijs-, succes met je nieuwe plaats. Ik denk dat je je daar wel thuis voelt, ofniet? ^^ Koe, gelukkig dat jew eer terug bent! Ik zag je het laatste half jaar weet goed posten en het zou niet lang duren voordat je weer mod zou zijn, gefeliciteerd! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Gefeliciteerd, KoE_Mzungu! -Matthijs-, veel succes in je nieuwe fora! En Dizzee, erg jammer dat je vertrekt... je was een goede moderator, en hopelijk zien we je nog eens verschijnen! Reageren
Zaahed Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Gefeliciteert Koe mgunzu Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Gefeliciteerd en succes _KoE_ en Matthijs, op je nieuwe stek. Jammer Dizzee, je was in mijn ogen altijd een goede moderator en het is jammer dat je stopt, na al die tijd. Veel plezier met je groen outfit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.