Jump to content

Crew-aanpassingen


PatrickW

Recommended Posts

Bedankt voor je inzet Dizzee. :bier:

Succes Matthijs. :bier:

Dit is zo creepy...

Ik zei een paar dagen geleden in de chat dat je Moderator ging worden, gebeurt het nu ook! :bonk:

Koe, je verdient het echt !

Dizzee, ik ken je niet, maar ik denk wel dat je een prima Moderator was!

MegaPilot.

Zo creepy is het niet hoor. ;)

Koe heeft in 2007 ook al geruime tijd de SA fora gemodereerd, maar doordat

hij dit jaar nauwelijks meer actief was, moest men een vervanger voor hem zoeken.

En ja, als er dan een plekje vrijkomt, is de keuze voor een nieuwe moderator snel gemaakt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    2

  • MegaPilot

    2

  • Sjorszzz

    1

  • _KoE_Mzungu

    1

Erg jammer dat je aftreed, Dizzeee, ik vond je altijd een hele goede mod.

Aangezien ik het meest actief ben in het gfx-fora; Matthijs, ik weet dat je heel goed met PS bent, en ik heb er veel vertrouwen in dat jij ook een hele goede moderator bent ;)

Koe, Ik ken je eigenlijk nauwelijks, maar de keren dat ik wel eens in het SA forum kom, zie ik wel dat jij heeeel heeeel veel over SA weet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dizzee, bedankt voor je inzet in de Graphics fora. Je hebt het prima gedaan, succes met je opleiding!

KoE_Mzungu, gefeliciteerd! Ik weet zeker dat je het (weer) uitstekend zult doen, deze keer niet opeens verdwijnen hé? 0_0 Matthijs, jij veel succes in je nieuwe fora!

Link to comment
Delen op andere websites

Koetje! :dans: Fantastisch dat je weer terug bent, man! Echt, iemand zoals jij hoort gewoon in de crew thuis. Welkom terug en veel succes! :dans::tu:

Matthijs natuurlijk ook veel succes met je nieuwe plekje. Dizzee, je hebt mijn reactie vast al gelezen, maar het blijft jammer om je te zien vertrekken. Veel plezier in het groen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je inzet Dizzee! Je was een fijne jonge(man)! :tu:

-Matthijs-, succes met je nieuwe plaats. Ik denk dat je je daar wel thuis voelt, ofniet? ^^

Koe, gelukkig dat jew eer terug bent! Ik zag je het laatste half jaar weet goed posten en het zou niet lang duren voordat je weer mod zou zijn, gefeliciteerd! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...