GIGAgangster1 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Gefeliciteerd! Hoor ! Bewerkt: 24 september 2008 door GIGAgangster1 Reageren
Torritor Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Gefeliciteerd, Koe en Matthijs met hun nieuwe functie! Dizzee, jammer dat je gestopt bent. Je hebt goed voor de Crew gewerkt! Reageren
Kloep Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Veel succes gewenst aan KoE en Matthijs En Dizzee, succes met je RL en ik vond je altijd een fijne moderator Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Gefeliciteerd _Koe_Mzungu je verdient het meer dan wie dan ook! En -Matthijs-, veel succes in Graphics Fora! Dizzee, jammer dat je geen moderator meer bent. Bewerkt: 28 september 2008 door DSgregor Reageren
Miek Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Dat meen je niet! Dizzee! Jammer, maar ik wens de moderators veel succes en hopelijk beleven ze een gouden tijd in de fora's moderen. Bravo! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Toch grappig dat in dit soort topics iedereen altijd er het zelfde neerzet. Dus daarom doe ik het ook maar. Gefeliciteerd Koe_Mzungu en Matthijs. En Dizzee ook ik kende je niet heel goed. Maar toch jammer dat je een stapje terug doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.