iefen Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 ik wil graag net zo een soort iets maken als die gast van deze mod ik wil graag een tut ofzo en weten of het moeilijk of makkelijk is en wat je nodig heb dank u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 In GTA Vice City wordt dit gedaan dmv SCM-modding, daarvoor kun je het beste even kijken in dit forum. Let wel op dat je dan een nieuw spel moet starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 ok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) maar er staat in het begin dat je het al een beetje moet kunnen dat kan ik dus niet en ik weet niet waar ik dat programma kan downloaden edit; ik heb mision builder wel Bewerkt: 26 september 2008 door iefen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Ik raad je aan om eens te kijken bij de SCM-tutorials voor GTA San Andreas. Als ik me niet vergis, is de opbouw van SCM bij zowel VC als bij SA hetzelfde, alleen de opcodes en commando's zijn anders, dacht ik. Als je eenmaal een beetje weet hoe dat werkt, kun je voor VC de juiste codes gaan opzoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 ok ik vind die tut met die threads begrijp ik niet!! maar ze zegge "Allereerst zoek je naar create_thread" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.