Jump to content

Jupiler


TomHagen

Recommended Posts

Ik vind de render echt spuug lelijk, Jupiler. :7

Maar nee, het totaal ziet er wel verrassend uit, je hebt je render goed geplaatst, en ook is de witte lijn met tekst erg mooi, het maakt je signature wel wat voller en aantrekkelijker om naar te kijken. De maten die je gekozen heb is niet mijn favoriet, maar toch redelijk bij passelijk. Maar wat je met de achtergrond gedaan heb vind ik helemaal niet mooi, bruin past misschien bij het flesje, maar het straalt niet echt wat moois uit, probeer wat vrolijke kleuren erin te verwerken, en begin misschien bij een witte achtergrond, of juist zwart, en daaroverheen brushen met vrolijke kleuren, en probeer dan ook de krullen die je aan de buitenkant van je signature hebt meer naar boven te laten komen, dat zal zeker een stuk beter staan.

Je tekst vind ik dan nog het grootste minpunt van allemaal, ik vind het dan ook erg jammer dat het niet erg goed leesbaar is, maar daarin tegen past het niet eens bij het geheel, een erg slechte keuzen. Probeer een ander lettertype te zoeken op dafont.com, een lettertype dat meer bij het geheel past, probeer anders het Jupiler font te gebruiken, of doe eens wat verrassends, dat zal leiden tot dingen die er toch redelijk goed uit zien, ik vind deze signature dan ook niet echt helemaal gelukt moet ik zeggen, maar ik kan niet wachten op de 2de versie. :)

Mvg, 2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de render echt spuug lelijk, Jupiler. :7

Maar nee, het totaal ziet er wel verrassend uit, je hebt je render goed geplaatst, en ook is de witte lijn met tekst erg mooi, het maakt je signature wel wat voller en aantrekkelijker om naar te kijken. De maten die je gekozen heb is niet mijn favoriet, maar toch redelijk bij passelijk. Maar wat je met de achtergrond gedaan heb vind ik helemaal niet mooi, bruin past misschien bij het flesje, maar het straalt niet echt wat moois uit, probeer wat vrolijke kleuren erin te verwerken, en begin misschien bij een witte achtergrond, of juist zwart, en daaroverheen brushen met vrolijke kleuren, en probeer dan ook de krullen die je aan de buitenkant van je signature hebt meer naar boven te laten komen, dat zal zeker een stuk beter staan.

Je tekst vind ik dan nog het grootste minpunt van allemaal, ik vind het dan ook erg jammer dat het niet erg goed leesbaar is, maar daarin tegen past het niet eens bij het geheel, een erg slechte keuzen. Probeer een ander lettertype te zoeken op dafont.com, een lettertype dat meer bij het geheel past, probeer anders het Jupiler font te gebruiken, of doe eens wat verrassends, dat zal leiden tot dingen die er toch redelijk goed uit zien, ik vind deze signature dan ook niet echt helemaal gelukt moet ik zeggen, maar ik kan niet wachten op de 2de versie. :)

Mvg, 2fast{0}

Bedankt voor de rate :) Het Jupiler Font heb ik naar gezocht, maar die is er niet (ik zelfs Flitskikker op een font-site er naar zien vragen :7 ). En als er dan ergens een link naar een font wordt gegeven dat er op lijkt, dan doet die het niet.

Ik zal een tweede versie spoedig posten.

Versie 2:

jupilersigv2copybk5.png

Edit: Bedankt voor de rates hieronder :)

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem niet erg goed gelukt.

waarom?

Omdat de render en je achtergrond absoluut niet bij elkaar passen, vrolijke kleuren en bruin/sober past niet, sorry. :7

Wel leuk idee die balk met Jupiler erin in het midden, alleen jammer dat hij dwars over de render geplaatst is.

Een 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Vooraf wil ik alvast zeggen dat Heineken volgens mij veel beter is (?).

1ste:

De achtergrond creatief niet zoals bij al jou'n sigs en ik vind dat je leuk hebt gebrushed op de achtergrond en je betrekt de render er mooi bij dus de achtergrond is op deze manier helemaal goed en daar zou ik als ik jou was niets meer aan veranderen. Die balk op de achtergrond voor de render vind ik ook wel mooi gemaakt en zonder zou het waarschijnlijk veel te leeg zijn dus zoiets moet je vaker doen! Ook de kleur van de randen van die balk heb je mooi uitgekozen want die heeft namelijk dezelfde kleur als de border en dat vind ik wel heel mooi eraan. De tekst is wel een minpunt aangezien je die slecht kunt lezen (vooral helemaal rechts) en er niet goed bij past. De border vind ik iets te simpel en die zou nog eventueel wat feller kunnen.

2de:

De achtergrond van de 1ste was goed maar die heb je bij je 2de versie nog mooier gemaakt en het geeft nu ook een warm en vrolijk gevoel wat ik een van de mooiste dingen vind aan je signature. Die balk heb je ook wat feller gemaakt zodat hij mooi meegaat met de achtergrond en dat is verder ook mooi gelukt. De render is verder ook mooi verbeterd net zoals je tekst die nu duidelijk leesbaar is en er mooi bij past vind ik. De border is nu wel een beetje aan de dikke kant maar die vind ik wel beter passen bij het geheel dus houden zo!

Al de tips die ik wou noemen heb je al in je 2de versie gestopt dus goed gedaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...