Masturmind Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Ik heb mezelf n avatar gemaakt, vraag m niet wr d inspiratie vandaan kwam, ik was gwn wat aan't klooien. Orginele: Op avatar grote: Zie: <mijn avatar> Comments, Tips please... Btw: 300 Posts! Bewerkt: 29 september 2008 door Masturmind Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Een korte rate deze keer, omdat er bij een avatar nooit zo erg veel te raten valt. De achtergrondtexture is leuk, evenals de kleur. Je hebt echter een 'Bevel and Emboss' effect gebruikt, wat ik dan weer niet zo mooi vind. Het idee om de achtergrond als 3D naar voren te laten komen is leuk, maar pakt helaas niet zo goed uit. Mooier was het misschien geweest als je de Smooth Metal tutorial van ~> Gizmo <~ had gebruikt. De brush is simpel, maar toch ook wel weer leuk. Tot slot de tekst, ook deze is simpel, maar past wel bij het geheel, in combinatie met de brush. Al bij al een 6.9/10. Reageren
Masturmind Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Een korte rate deze keer, omdater bij een avatar nooit zo erg veel te raten valt. De achtergrondtexture is leuk, evenals de kleur. Je hebt echter een 'Bevel and Emboss' effect gebruikt, wat ik dan weer niet zo mooi vind. Het idee om de achtergrond als 3D naar voren te laten komen is leuk, maar pakt helaas niet zo goed uit. Mooier was het misschien geweest als je de Smooth Metal tutorial van ~> Gizmo <~ had gebruikt. De brush is simpel, maar toch ook wel weer leuk. Tot slot de tekst, ook deze is simpel, maar past wel bij het geheel, in combinatie met de brush. Al bij al een 6.9/10. Okéej, ik zal de tut es bekijken (en waarschijnlijk volgen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.