Jump to content

Welke cheat

Recommended Posts

Geplaatst:

Bestaat er een cheat dat je auto niet kapot kan. Ik zag namelijk op het forum dat het wel kon maar ik wet niet meer waar :tu::D

greetz. Jipi

Sorry hoor maar ik weet het echt niet.

Geplaatst:
Bestaat er een cheat dat je auto niet kapot kan. Ik zag namelijk op het forum dat het wel kon maar ik wet niet meer waar :tu::D

greetz. Jipi

Er bestaat geen cheat om je auto onschadelijk te maken. Echter heb je wel de mogelijkheid om de 'health'-cheat in te toetsen, waarmee je auto weer in de oorspronkelijke deuk- en krasvrije staat komt.

Geplaatst:

Zoals PTC al zei: er is geen cheat daarvoor... . Wel kun je een trainer downloaden. Daar zitten genoeg opties in zoals oneindig leven, ammo en auto-leven. Ook zitten er meestal spawn cheats bij van verschillende auto's en nog wat leuke functies. Kijk eens even rond na SA trainers, want je moet zelf de goede trainer kiezen! :tu:

[tip]Probeer www.thegtaplace.com of www.gtagarage.com eens. Daar staan d'r genoeg. :) [/tip]

Geplaatst:

De Smash 'n Boom cheat zorgt er in ieder geval voor dat je auto niet meer ontploft (wel anderen). De cheat voor de PS2 is L1, L2, L2, up, down, down, up, R1, R2, R2.

Trainers hebben helaas geen zin omdat je dus de PS2 versie hebt.

Geplaatst:

Gebruik de glitch dat he auto onverwoestbaar is!!!

Activeer de Smash'n Boom cheat:

L1, L2, L2, up, down, down, up, R1, R2, R2.

Stap in je auto.

Schakel de cheat uit.

Stap uit...

Nu is hij onverwoestbaar!!!

Dit werkt ook voor vliegtuigen. :)

MegaPilot.

Geplaatst:
Gebruik de glitch dat he auto onverwoestbaar is!!!

Activeer de Smash'n Boom cheat:

L1, L2, L2, up, down, down, up, R1, R2, R2.

Stap in je auto.

Schakel de cheat uit.

Stap uit...

Nu is hij onverwoestbaar!!!

Dit werkt ook voor vliegtuigen. :)

MegaPilot.

Je hoeft niet uit te stappen. Als je dat doet heb je kans dat hij niet meer onverwoestbaar is. :N En het werkt bij alle voertuigen, voor zover ik weet.

Geplaatst:
Je hoeft niet uit te stappen. Als je dat doet heb je kans dat hij niet meer onverwoestbaar is. :N En het werkt bij alle voertuigen, voor zover ik weet.

Het werkt niet bij boten, en ik dacht dat je moest uitstappen...

En dat je kans hebt dat hij niet meer onverwoestbaar is, is bullshit...

Kijk hier eens!!!

MegaPilot.

Geplaatst:
Het werkt niet bij boten, en ik dacht dat je moest uitstappen...

En dat je kans hebt dat hij niet meer onverwoestbaar is, is bullshit...

Kijk hier eens!!!

MegaPilot.

Volgens mij is een boot een vaartuig. En als je in het spel je auto onverwoestbaar maakt, dan uitstapt en dan weer instapt, is hij vaak niet onverwoestbaar meer (niet altijd). :cab:

Geplaatst:
Volgens mij is een boot een vaartuig. En als je in het spel je auto onverwoestbaar maakt, dan uitstapt en dan weer instapt, is hij vaak niet onverwoestbaar meer (niet altijd). :cab:

Heb je op m'n link geklikt?

Daar zie je dat we alles getest hebben...

Boten gaan gewoon niet, accepteer het gewoon...

Dan heb jij een speciale SA... :duh:

MegaPilot.

Geplaatst:
Heb je op m'n link geklikt?

Daar zie je dat we alles getest hebben...

Boten gaan gewoon niet, accepteer het gewoon...

Dan heb jij een speciale SA... :duh:

MegaPilot.

Ik heb het gelezen, ik gebruik die cheat al veel langer en bij mij is het zo dat als je uitstapt je KANS hebt dat de auto niet meer onverwoestbaar is. Maar ja, dat zal wel weer aan mijn spel liggen he. Ik heb het nooit bij boten gedaan, maar ik heb ook niet gezegd dat het bij boten ook lukt, dus dat accepteer ik. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...