Jump to content

.Antonio vs Kloep


.Antonio

Recommended Posts

Kloep, ik vind jou signature wat aan de simpele kant. Je hebt een leuke, simpele achtergrond met een render die bij de armen mooi is ingeblend. Verder dan dat vind ik het eerlijk gezegd ook niet gaan. Daarnaast vind ik de kleuren van je render niet uitstekend bij de rest van je signature passen. Ik had graag wat geels gezien en een achtergrond met wat meer effectjes of een betere belichting. Ook je tekst is wat mij betreft niet in orde. Alle twee de fonten passen er totaal niet bij en ook de plaatsing is niet perfect. Kies een font met een bewuste kleur uit en geen doorzichtige. Plaats er één in de hoek en het ziet er veel beter uit. Deze fonts zien er onprofessioneel uit en doen me zelfs denken aan word-art. Je border en plaatsing van je render zijn wel in orde, daar kan ik je niet op afrekenen.

.Antonio, dit is werkelijk een prachtige signature met kleuren die bij elkaar passen en goed uitgekozen effecten. Het eerste wat me echter opvalt zijn die wat grijze wolken bovenaan bij Sonic's linkerarm. Ik had die persoonlijk wat blauwer gemaakt, net zoals je rechts hebt gedaan. Geen groot detail maar iets kleins wat ik graag anders had gezien aangezien je het toch in een blauw jasje hebt gestoken. Verder is je belichting in orde en ook het kleurcontrast is uitstekend. Vooral de steeds donkerblauw wordende achtergrond aan de linkerkant spreekt mij aan. Een kleine font met je naam of 'Sonic' was niet verkeerd geweest aangezien er nog net ruimte voor is. Ook je border is helemaal in orde, een simpele kleur en niet te dik.

Stem: .Antonio

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op .Antonio.

Kloep, er zit duidelijk verbetering in je signature, maar toch vind ik de signature van .Antonio in een aantal opzichten beter. Ten eerste vind ik de achtergrond een beetje kaal bij jou, ik zie nauwelijks brushes of effecten, en daardoor is de render ook meteen niet echt goed ingeblend. De tekst had wat mij betreft qua kleur en plaatsing ook nog wat beter gekund, dat zwarte maakt de achtergrond alleen nog maar donkerder, en daarnaast vind ik de tekst te groot. Probeer er de volgende keer wat meer effecten in te gooien, en de achtergrond wat kleurrijker te maken door middel van brushes, bijvoorbeeld. .Antonio, weer erg nice gedaan. De rode C4D is erg mooi bij de blauwer background, en ook het lichteffect is in orde. Alleen het effect rechtsboven de render vind ik een beetje vaag, iets teveel brushes volgensmij. Verder zijn de tekst en de border ook erg nice.

Link to comment
Delen op andere websites

Kloep, als je de volgende keer de tekst ietwat wijzigt heb je mijn stem. Ik zou eerst op die van jou stemmen omdat ik die kleuren mooier vind, maar ik kies toch voor Antonio, omdat die er toch beter uit ziet qua tekst en qua 'bewerking'. (Hoewel veel bewerking ook niet altijd mooi hoeft te zijn!)

Mijn stem gaat dus naar: .Antonio

Link to comment
Delen op andere websites

Kloep:

Jou'n sig vind ik een beetje een saaie kleur hebben die niet erg bij de rest past en ik vind het kleurgebruik ook een beetje heel slecht wat ik toch veel beter van je heb gezien in je vorige sigs. De render heeft juist heel mooi kleur alleen de achtergrond heeft dat gewoon totaal verpest en dat vind ik wel jammer aangezien je veel mooie dingen had kunnen doen met die render maar ik zal wel even beginnen met raten.

De achtergrond is ontzettend lelijk en zoals ik al heb gezegd verpest dat de hele signature, de kleur is niet goed, slecht gebrushed, en hij is ook behoorlijk kaal en je hebt er geen enkel effect in gestoken en ik denk dat je zelf ook wel had kunnen zien dat wij dit niet mooi zouden gaan vinden maar dat is natuurlijk geheel jou'n keuze. De render heel zoals ik ook al heb gezegd mooie kleuren alleen de achtergrond verpest dat simpelweg gewoon dus ik vind dat je die render ernstig hebt misbruikt in je signature en aangezien de achtergrond het vaak op zich laat weten kun je beter wat tutorials volgen over hoe je een mooie achtergrond kan maken of een full sig tutorial desnoods. De tekst in je signature vind ik matig geplaatst maar waar ik echt verdrietig om word is het font en de kleur van je tekst. Ten eerste zijn ze beiden veel te groot en ik denk dat dit een poging was om het wat minder kaal te laten lijken maar dat is niet echt goed gelukt en als je naar .Antonio zijn signature kijkt weet je wel wat ik bedoel. Hij heeft de tekst weggestopt in de signature waar hij duidelijk te lezen is maar toch niet te opvallend is en zoiets moet je ook gaan proberen want met zulke grote teksten ben je er nog lang niet naar mijn mening maar daar mag jij natuurlijk heel anders over denken. Verder heb je in je hele signature geen een effect erin gedaan wat een ervaren Photoshopper toch moet doen vind ik, probeer gewoon eens een C4D in je signature te doen en varieër daarmee een beetje in je volgende signatures. De border had ik liever 1 zwarte pixel gezien maar op deze manier kan hij er ook wel mee door dus die kan je wel zo houden.

.Antonio:

Jou'n achtergrond is in tegenstelling van Kloep echt fantastisch en je hebt er ontzettend mooie effecten erin gestopt wat je bij al jou'n sigs doet en wat ik dus ook elke keer weer heel mooi vind. Ook de render is heel mooi en daar heb je ook mooi effecten op gedaan wat ik dus ook heel mooi vind en de render past ook mooi bij de achtergrond en natuurlijk dan ook andersom dus goed gedaan! De tekst is goed geplaatst en naar mijn mening kan de plaatsing niet beter. Ook de kleur van je tekst is mooi gedaan en lekker duidelijk en het font is ook prima! De border is ook helemaal goed en maakt het helemaal af! KUTGW!

Ik vind dat Kloep veel van jou'n creaties kan leren aangezien hij op alle punten waar jij goed in bent wat slechter is.

Vote: .Antonio

Link to comment
Delen op andere websites

Stem/Vote .Antonio! _O_

Dit is geen geldige stem ;) En gefeliciteerd .Antonio! :tu:

Hoezo? stemmen loopt tot 4 Oktober staat er toch?

Hij bedoeld dat de stem niet volgens de graphics regels geldt. Hier staat hoe je moet raten en als dat niet volgens die omschrijving gebeurt telt een stem helaas niet. Onderbouwd stemmen, vertellen waarom je iets vind dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Stem/Vote .Antonio! _O_

Dit is geen geldige stem ;) En gefeliciteerd .Antonio! :tu:

Hoezo? stemmen loopt tot 4 Oktober staat er toch?

Hij bedoeld dat de stem niet volgens de graphics regels geldt. Hier staat hoe je moet raten en als dat niet volgens die omschrijving gebeurt telt een stem helaas niet. Onderbouwd stemmen, vertellen waarom je iets vind dus.

Precies je ^^ Maar inmiddels is het alweer 6 oktober :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, het punt lijkt me gemaakt verder.

.Antonio wint in ieder geval deze battle en verdient daarmee een punt! Kloep, jij bent nog niet in de ranking opgenomen, dus voor jou veranderd er niets.

Closed en updated.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...