DannyVCS Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Hey..ik heb een vraag. Kan iemand een lijst maken met alle wapens die er zijn , MAAR DAN OOK HOE STEKR HET WAPEN IS , met damage-punten ofzo?? ik weet niet of zoiets al bestaat , maar het lijkt mij wel handig..gewoon een lijst met wapens , en achter het plaatje staat dan : b.v. : Machete , 14 damage points , Knife : 11 damage points.. snappen jullie?? ik denk dat het erg handig voor sommigen mensen is..hetzeflde voor Liberty City Stories ik hoop dat jullie iets kunnen maken ofzo..heb het hard nodig Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) Haa, Ik denk dat ik wel een deeltje kan helpen met je vraag. We hebben we hier namelijk de frontpage en hoofdpagina die Wikigta heet. Wat door onze webmaster(s) gemaakt is en dagelijk wel up-to date wordt gehouden. Hier kan je werkelijk alles vinden dat met elke Grand Theft Auto te maken heeft Ik heb even voor je gezocht naar de wapens pagina, en hier vindt je een lijst met alle wapens voor Vice City Stories: Klik Waar helaas geen Damage Points bij staan. Dat lijkt me een klein tikkeltje moeilijk om te vinden. Volgens mij moet je zelfs in VCS kraken en de Main bestanden vinden met die data op. Correct me if I'm wrong :$... Bewerkt: 1 oktober 2008 door Ice Banana Reageren
DannyVCS Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Haa, Ik denk dat ik wel een deeltje kan helpen met je vraag. We hebben we hier namelijk de frontpage en hoofdpagina die Wikigta heet. Wat door onze webmaster(s) gemaakt is en dagelijk wel up-to date wordt gehouden. Hier kan je werkelijk alles vinden dat met elke Grand Theft Auto te maken heeft Ik heb even voor je gezocht naar de wapens pagina, en hier vindt je een lijst met alle wapens voor Vice City Stories: Klik Waar helaas geen Damage Points bij staan. Dat lijkt me een klein tikkeltje moeilijk om te vinden. Volgens mij moet je zelfs in VCS kraken en de Main bestanden vinden met die data op. Correct me if I'm wrong :$... oh...jammer...maar wikigta is wel handig met info enzo... Reageren
DannyVCS Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Maar welk wapen is leuker om mensen te laten lijden , Mes , bijl??... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Maar welk wapen is leuker om mensen te laten lijden , Mes , bijl??... Wapens in LCS. Kijk maar eens bij Melee Weapons. Al vind ik het nogal pervers om die mensen zo veel mogelijk te laden lijden... MP. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Nog een tip als je moet kiezen tussen knuppel en mes: kies de knuppel, eerst neerhoeken dan doodhuffen ipv steken, want dan rennen ze weg.. Reageren
DannyVCS Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ja ja , maar welke wapen RADEN jullie me dan aan?? ikzelf vind de bijl wel vet , die geeft zon leuk geluid als je iemand mept.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Jij moet helemaal zelf bepalen waarmee jij mensen het beste laat lijden. Zoals je zelf al zei, de bijl. Ik raad je dus de bijl aan. Ikzelf gebruik voor dat soort "klusjes" trouwens de kettingzaag. Alleen is het geluidseffect ervan zwaar achteruit gegaan Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Jij moet helemaal zelf bepalen waarmee jij mensen het beste laat lijden. Zoals je zelf al zei, de bijl. Ik raad je dus de bijl aan.Ikzelf gebruik voor dat soort "klusjes" trouwens de kettingzaag. Alleen is het geluidseffect ervan zwaar achteruit gegaan Vind ik ook, in SA vond ik het een mooi geluid. Maar ik vind het nogal kannibalisch dat je mensen wilt laten lijden in een game... MP. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Maar ik vind het nogal kannibalisch dat je mensen wilt laten lijden in een game... Kannibalistisch? Hij eet hem toch niet op? Zoiets noem je sadistisch Er is niets mis mee om van tijd tot tijd te genieten van andermans pijn in een onschuldig computerspelletje. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Kannibalistisch? Hij eet hem toch niet op? Zoiets noem je sadistisch Er is niets mis mee om van tijd tot tijd te genieten van andermans pijn in een onschuldig computerspelletje. Dat woord zocht ik! Maar mensen laten lijden in een game kan ertoe leiden dat je het ook wil gaan doen in het echt... Daarom dat veel mesnen tegen Gta zijn... Ik ben niet van dat type soort mensen maar ze hebben een punt, sommige mensen willen dat nadoen, en doen dat dan ook in het echt. Al geniet ik ervan om mensen te verscheuren door de kettingzaag. :$ MP. Edit: Overbodige quote verwijderd. @ ASPHALT:Sorry. :$ Bewerkt: 8 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
ASPHALT Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Als een videospelletje iemand tot gruweldaden aan zet, hoort diegene dat spel niet eens te spelen. Nee, dan hoor je in een tehuis te zitten. Maar nu back ontopic, anders volgen er maatregelen. ^^ Reageren
DannyVCS Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Hahahaha....Kannibaal?? ik!? nee , maar eigelijk bedoelde ik 'Mensen laten lijden , zoals Gangs , of dieven die mijn auto's stelen , snappen jullie? je hebt soms van die dieven die ontsnappen terwijl de Police achter ze aanzit..JE hoort die dieven met de vuist te lijf te gaan ; krijg je 50 dollar , MAAR je kan ze ook met een knuppel of een Axe meppen , je krijgt GEEN ster ( alleen als je de Cop raakt ) en je krijgt 50 dollar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.