Jump to content

Vraag


DannyVCS

Recommended Posts

Hey..ik heb een vraag. Kan iemand een lijst maken met alle wapens die er zijn , MAAR DAN OOK HOE STEKR HET WAPEN IS , met damage-punten ofzo?? ik weet niet of zoiets al bestaat , maar het lijkt mij wel handig..gewoon een lijst met wapens , en achter het plaatje staat dan : b.v. : Machete , 14 damage points , Knife : 11 damage points..

snappen jullie??

ik denk dat het erg handig voor sommigen mensen is..hetzeflde voor Liberty City Stories

:{:bier: ik hoop dat jullie iets kunnen maken ofzo..heb het hard nodig

Link to comment
Delen op andere websites

Haa,

Ik denk dat ik wel een deeltje kan helpen met je vraag. We hebben we hier namelijk de frontpage en hoofdpagina die Wikigta heet. Wat door onze webmaster(s) gemaakt is en dagelijk wel up-to date wordt gehouden. Hier kan je werkelijk alles vinden dat met elke Grand Theft Auto te maken heeft :)

Ik heb even voor je gezocht naar de wapens pagina, en hier vindt je een lijst met alle wapens voor Vice City Stories: Klik

Waar helaas geen Damage Points bij staan. Dat lijkt me een klein tikkeltje moeilijk om te vinden. Volgens mij moet je zelfs in VCS kraken en de Main bestanden vinden met die data op. Correct me if I'm wrong :$...

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

Haa,

Ik denk dat ik wel een deeltje kan helpen met je vraag. We hebben we hier namelijk de frontpage en hoofdpagina die Wikigta heet. Wat door onze webmaster(s) gemaakt is en dagelijk wel up-to date wordt gehouden. Hier kan je werkelijk alles vinden dat met elke Grand Theft Auto te maken heeft :)

Ik heb even voor je gezocht naar de wapens pagina, en hier vindt je een lijst met alle wapens voor Vice City Stories: Klik

Waar helaas geen Damage Points bij staan. Dat lijkt me een klein tikkeltje moeilijk om te vinden. Volgens mij moet je zelfs in VCS kraken en de Main bestanden vinden met die data op. Correct me if I'm wrong :$...

oh...jammer...maar wikigta is wel handig met info enzo... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Jij moet helemaal zelf bepalen waarmee jij mensen het beste laat lijden. Zoals je zelf al zei, de bijl. Ik raad je dus de bijl aan.

Ikzelf gebruik voor dat soort "klusjes" trouwens de kettingzaag. Alleen is het geluidseffect ervan zwaar achteruit gegaan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jij moet helemaal zelf bepalen waarmee jij mensen het beste laat lijden. Zoals je zelf al zei, de bijl. Ik raad je dus de bijl aan.

Ikzelf gebruik voor dat soort "klusjes" trouwens de kettingzaag. Alleen is het geluidseffect ervan zwaar achteruit gegaan :duh:

Vind ik ook, in SA vond ik het een mooi geluid. :)

Maar ik vind het nogal kannibalisch dat je mensen wilt laten lijden in een game...

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik vind het nogal kannibalisch dat je mensen wilt laten lijden in een game...

Kannibalistisch? :puh: Hij eet hem toch niet op? Zoiets noem je sadistisch :bier: Er is niets mis mee om van tijd tot tijd te genieten van andermans pijn in een onschuldig computerspelletje.

Link to comment
Delen op andere websites

Kannibalistisch? :puh: Hij eet hem toch niet op? Zoiets noem je sadistisch :bier: Er is niets mis mee om van tijd tot tijd te genieten van andermans pijn in een onschuldig computerspelletje.

Dat woord zocht ik! :bier:

Maar mensen laten lijden in een game kan ertoe leiden dat je het ook wil gaan doen in het

echt...

Daarom dat veel mesnen tegen Gta zijn...

Ik ben niet van dat type soort mensen maar ze hebben een punt, sommige mensen

willen dat nadoen, en doen dat dan ook in het echt.

Al geniet ik ervan om mensen te verscheuren door de kettingzaag. :$

MP.

Edit: Overbodige quote verwijderd.

@ ASPHALT:Sorry. :$

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha....Kannibaal?? ik!?

nee , maar eigelijk bedoelde ik 'Mensen laten lijden , zoals Gangs , of dieven die mijn auto's stelen , snappen jullie?

je hebt soms van die dieven die ontsnappen terwijl de Police achter ze aanzit..JE hoort die dieven met de vuist te lijf te gaan ; krijg je 50 dollar , MAAR je kan ze ook met een knuppel of een Axe meppen , je krijgt GEEN ster ( alleen als je de Cop raakt ) en je krijgt 50 dollar!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...