Jump to content

Wat doe je het liefste in SA?


.Corneria.

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    3

  • Addicted2

    2

  • MegaPilot

    2

  • vw53steven

    2

pimp my ride spelen ^_^

eerst een auto compleet kapot slaan, daarna naar mod shop en mooi maken en ergens anders dumpen (of opblazen :D)

ook politie lastig vallen, stunen, mensen uitschelden en kijken wat hun reactie is

is altijd wel feest :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Vliegen met de Hydra/AT-400/Rustler.
  • Stunts uithalen met de AT-400 (ik maak 'm onverwoestbaar door een glitch), en dan laat ik 'm ergens in vastvliegen zodat ie er niet meer uitkan. :puh:
  • Mensen vermoorden...(ik ben geen sadist. ^_^ ).
  • Hydra's neerhalen.

Er zijn tal van dingen die ik vergeten ben, maar SA is zo groot en veelzijdig aan Free-Roaming.

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, gewoon een beetje aan klooien eigenlijk. Ik speel de laatste tijd veel SAMP (en SA met (WIP versie van) GLD geinstalleerd eigenlijk). Het liefst rijd ik gewoon een beetje rond, net heb ik met een paar gasten auto's vanaf de rand van de Quary naar beneden gegooid(lekker destructief bezig weer :engel:), maar ik vind het ook erg leuk om met een Rustler tegen de politie Hydra's te vechten, of tegen Hydra's in SAMP enzo. Meestal win ik dan wel, aangezien ik met een Rustler veel wendbaarder ben dan de meeste mensen met een Hydra, dus ze schieten bijna altijd mis, vaak ook dankzij mijn "Cobra maneuvres"(heel snel optrekken en recht omhoog blijven vliegen, daarna vooruit draaien zodat neus weer naar beneden gaat en dan gewoon verder vliegen), is een makkelijke manier om raketten met heat seaker af te schudden. Lekker kamikaze doen is ook leuk, vooral op vliegende objecten als Hydra's *lacht heel evil*.

Ehm, verder ga ik gewoon een beetje stunten, gebruik altijd veel cheats & een trainer(beide alleen in single player!) om m'n auto heel te maken en dat ik niet dood kan en geen politie achter me aan enzo. Rampagen is ook altijd wel leuk, gewoon een voertuig als 'n Bus of Roadtrain met aanhanger pakken en lekker mensen doodrijden en auto's en hekjes vernielen en boompjes omrijden. Helaas kan je je spoor van vernieling nooit zo goed terugvinden omdat alles zo snel verdwijnt xD.

Nouja, dat was het eigenlijk wel..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik het liefst doe? SA:MP Spelen! :7

:dans: me2! :dans:

En af en toe in de single-player beetje ouwehoeren met mods enz.

:cya:

allebei gelijk :D

sa;mp is leuk met stunten en vrienden enzo, maar single player voor de mods enzo,

Link to comment
Delen op andere websites

area 51 infiltreren en bekijken met sniper.

69 :Y

Ik rij graag rond op de Snelwegen van San Andreas vooral de Snelwegen in de Countyside vind ik leuk zoals lekker door Bone County of door Flint County.

Ook ben ik regelmatig te vinden in Red County en Mulholland, simpelweg omdat ik van het uitzicht geniet dan.

Ik ben een raar mens met gamen, echt waar :D Maar goed... dit is dat wat ik een beetje doe, en meestal ben ik in Las Venturas, kweet niet waarom maar er is wat onwijs cools aan die stad. en zelden ben ik in Los Santos btw, meestal ga ik dan gewoon over de snelwegen die ze daar hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...