Jump to content

Onbeperkte munitie


DannyVCS

Recommended Posts

Ik heb heel vaak dat ik een SMG koop of een MP5 , dat er geen cijfers onder het wapen staat..ik kan dus zo vaak schieten zonder dat er kogels vanaf gaan...dit had ik ook laats met een ak-47...maar na een tijdje komt er weer cijfers onder te staan met hoeveel ammunation je hebt , maar inplaats dat er ''9969 - 30'' staat , staat er ''9999 - 30''...

raar toch?

maar ik heb er wel van geproviteerd :eten::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is met alle wapens in alle GTA's zo (uitzondering de Top-Down).

Wanneer je over de 9999 kogels komt verdwijnen de cijfers, de hebt dan niet echt oneindig kogel maar toch geeft het wel zo'n gevoel. :tu:

ehm , het begint met 9969 - 30 en dan word het zwart , en als ik dan heel veel geknalt heb , dan komt er weer cijfers in beel en staat er 9999 - 30...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is met alle wapens in alle GTA's zo (uitzondering de Top-Down).

Wanneer je over de 9999 kogels komt verdwijnen de cijfers, de hebt dan niet echt oneindig kogel maar toch geeft het wel zo'n gevoel. :tu:

ehm , het begint met 9969 - 30 en dan word het zwart , en als ik dan heel veel geknalt heb , dan komt er weer cijfers in beel en staat er 9999 - 30...

Daar is niets raars aan hoor.

Die 30 daar betekent hoeveel kogels je in zo pak hebt waneer die 30 kogels op zijn dan herlaad je de kogels weer.

Of bedoel je nou iets anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is met alle wapens in alle GTA's zo (uitzondering de Top-Down).

Wanneer je over de 9999 kogels komt verdwijnen de cijfers, de hebt dan niet echt oneindig kogel maar toch geeft het wel zo'n gevoel. :tu:

ehm , het begint met 9969 - 30 en dan word het zwart , en als ik dan heel veel geknalt heb , dan komt er weer cijfers in beel en staat er 9999 - 30...

Daar is niets raars aan hoor.

Die 30 daar betekent hoeveel kogels je in zo pak hebt waneer die 30 kogels op zijn dan herlaad je de kogels weer.

Of bedoel je nou iets anders?

ja...voordat het ding ZWART word , is het nog 9969-30 , en NA dat ie ZWART is , heb ik nog maar 9999-30 munitie

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik wel is gehad.

Dan ben je bij de 10.000 kogels eigelijk en als je veel schiet kom je weer bij de 9999.

Edit: Heb je dezelfde wapen gekocht of gepakt ofzo.

Of heb je de wapen cheat heel veel keer achterelkaar gedaan?

Bewerkt: door zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik wel is gehad.

Dan ben je bij de 10.000 kogels eigelijk en als je veel schiet kom je weer bij de 9999.

Edit: Heb je dezelfde wapen gekocht of gepakt ofzo.

Of heb je de wapen cheat heel veel keer achterelkaar gedaan?

nee , ik cheat niet , dus er blijft maar een keus over ;) ... , nee , ik heb er veel gepakt en gekocht , MAAR IK HEB HET NU OOK MET LIBERTY CITY STORIES...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eerst een heel magazijn leegknalt en na het herladen nog eens 30 kogels meer hebt dan is het inderdaad een foutje, maar trek je er niet al teveel van aan zou ik zeggen. Misschien het is een beetje onrealistisch dat je oneindig veel kogels hebt, maar 9969-30 kogels schiet je sowieso niet even allemaal de lucht in. Als je er last van hebt, dan raad ik je aan voortaan gewoon geen kogels meer te kopen, want zoals ik al eerder zei heb je toch meer dan genoeg aan 9969-30 kogels ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eerst een heel magazijn leegknalt en na het herladen nog eens 30 kogels meer hebt dan is het inderdaad een foutje, maar trek je er niet al teveel van aan zou ik zeggen. Misschien het is een beetje onrealistisch dat je oneindig veel kogels hebt, maar 9969-30 kogels schiet je sowieso niet even allemaal de lucht in. Als je er last van hebt, dan raad ik je aan voortaan gewoon geen kogels meer te kopen, want zoals ik al eerder zei heb je toch meer dan genoeg aan 9969-30 kogels ;)

ik heb er geen last van , ik vind het juist cool!! tijdelijk onbeperkte minutie!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eerst een heel magazijn leegknalt en na het herladen nog eens 30 kogels meer hebt dan is het inderdaad een foutje, maar trek je er niet al teveel van aan zou ik zeggen. Misschien het is een beetje onrealistisch dat je oneindig veel kogels hebt, maar 9969-30 kogels schiet je sowieso niet even allemaal de lucht in. Als je er last van hebt, dan raad ik je aan voortaan gewoon geen kogels meer te kopen, want zoals ik al eerder zei heb je toch meer dan genoeg aan 9969-30 kogels ;)

ik heb er geen last van , ik vind het juist cool!! tijdelijk onbeperkte minutie!

de teller is dan vol, onbeperkt 'ammo' is na behalen van 100%

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...