emielvs Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik wil graag een paar leuke schansen in gta san andreas zetten waar dat je lekker kan springen alleen hoe kan dat want ik heb niet super veel verstand van gta san andreas of hebben jullie een handige tutrial ofzo bijvoorbaad dank Reageren
Beagle Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Maak je schans in 3ds max. Simpel voorbeeld is een doos maken, 1x1x1 segments. Vertex mode gaan. Selecteer de bovenste twee van rechts of links, en beweeg die een beetje omhoog tot een schans. Daarna moet je exporteren naar dff, dff importeren, coll maken, ingame zetten. Wazuup's Ingame zetten Tutorial 3ds Basis 3ds max tutorial 3ds max guide MASTER TUTORIAL LIST Grz, Beagle Reageren
emielvs Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Alleen waar kan ik 3ds max downlaoden want op internet had ik er een paar gevonden alleen daar voor moest je betallen en daar heb ik geen zin in Bewerkt: 6 oktober 2008 door emielvs Reageren
Beagle Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 We mogen (helaas ) niet over illegale dingen praten hier op dit forum. Daarom: stuur ik je een PB Grz, Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.