Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Met welk programma? >>> Door DaBeast: Moved.<<< Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Met welk programma? 3dsmax Reageren
FerryN Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Dat verschilt per persoon. Sommige gebruiken 3dsmax, sommige zmodeller, sommige gmax en sommige google sketchup. Ikzelf gebruik google sketchup, daarnaast kan ik een klein beetje met 3dsmax en zmodeller, maar deze programma's heb ik al tijden niet meer aangeraakt. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 @ Gizmo, kort maar krachtig als een ejaculatie . Het meest uitgebreide programma dat mensen hanteren op dit forum is Autodesk 3D Studio MAX. Het is een lekker uitgebreid modelling programma dat op het begin een beetje moeilijk te begrijpen is. Sketchup zit veel makkelijker in elkaar. Maar dat zorgt weer voor veel beperkingen. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Met welk programma? 3dsmax Hoe kun je daarmee een bestaande model die al in GTA: San Andreas zit openen en veranderen, of kun je alleen een nieuwe model maken? Reageren
Tjerk Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Hoe kun je daarmee een bestaande model die al in GTA: San Andreas zit openen en veranderen, of kun je alleen een nieuwe model maken? Je kunt met Kams scripts .DFF bestanden openen in 3ds max. Die kun je vervolgens bewerken, en weer opslaan als .DFF. Maar als je een totaal nieuw model, gemaakt door jou, in 3ds Max wil zetten, komt er heel wat meer bij kijken. Gelukkig heeft Wazuup het allemaal netjes in een Videotutorial Gezet, zodat het een stuk makkelijker is. Succes ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.