Jump to content

Alle auto's zwart?


ief2

Recommended Posts

Ik heb een klein probleempje op de pc versie van vice city. Alle auto's zijn zwart. Voor de rest is alles normaal hoor! Weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen? Hier nog even een screen:

klik

Tnx Ief2!!

(oeps, hoort dit hier wel thuis?)

Bewerkt: door ief2
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien een cheat gebruikt die alle auto's zwart maakt klik hier kun je kijken wat je moet intypen om hem ongedaan te maken

neen. ik installeer het spel (op mac langs cider) en wat gebeurt er? alle auto's zijn zwart! eerst dacht ik dat het was om dat het nacht was, maar neen ik overdag zien ze er allemaal zwart uit (met soms eens een bruine of witte tint)

maar ik zal het eens proberen

Het werkt niet. Maar ik heb wel iets anders opgemerkt: de auto's worden pas zwart als je te dicht bij komt. als ik goed in de verte kijk zie ik nog de kleur van de auto. en dan wordt hij 'overgespoten' naar zwart!

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt niet. Maar ik heb wel iets anders opgemerkt: de auto's worden pas zwart als je te dicht bij komt. als ik goed in de verte kijk zie ik nog de kleur van de auto. en dan wordt hij 'overgespoten' naar zwart!

Welke videokaart heb je? Als het iets met de kleuren is is het hoogstwaarschijnlijk jouw videokaart. Je kan zien welke videokaart je hebt door met je rechtermuisknop op het bureaublad te klikken en dan het tabblad 'geavanceerd' te kiezen. Daar vind je de naam van de videokaart.

Je kan natuurlijk ook eens proberen jouw Vice City opnieuw te installeren, dit kan altijd helpen!

Veel succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het eens handig om gewoon realistisch te blijven.

Alle CD's waar GTA VC op staat zijn hetzelfde, bij niemand gebeurt het dat alle auto's zwart zijn, en je kunt alle auto's alleen zwart krijgen als je óf een illegale versie hebt, waarbij we niet helpen, óf je een mod hebt, waarbij opnieuw installeren de optie is, óf je houdt vol dat alle auto's perongeluk zwart zijn terwijl je de cheat "IWANTITPAINTEDBLACK" gewoon ingevoerd hebt. Het zou mij verbazen als één van deze drie het niet is.

En kan je trouwens ook een screen geven van die "bruine of witte tint"

Link to comment
Delen op andere websites

zie je de kofferbak van die auto dan niet!

en ik heb mijn VC geïnstalleerd via virtual desktop (op mac) en dan de mappen gekopieerd naar cider dus illigaal kun je het niet noemen! denk eerst eens na aub!

mijn video kaart is:

Chipsetmodel: ATY,RadeonX1600

Type: Beeldscherm

Bus: PCIe

Breedte PCIe-baan: x16

VRAM (totaal): 128 MB

Fabrikant: ATI (0x1002)

Apparaatcode: 0x71c5

Revisiecode: 0x0000

ROM-revisie: 113-xxxxxx-139

Versie EFI-besturingsbestand: 01.00.139

Beeldschermtype: LCD

Resolutie: 1680 x 1050

Diepte: 32-bits kleur

Ingebouwd: Ja

Core Image: Hardwareversnelling

Hoofdbeeldscherm: Ja

Synchrone weergave: Uit

On line: Ja

Quartz Extreme: Ondersteund

voor gta3 en san andreas heb ik geen problemen met het beeldscherm!

Link to comment
Delen op andere websites

zie je de kofferbak van die auto dan niet!

en ik heb mijn VC geïnstalleerd via virtual desktop (op mac) en dan de mappen gekopieerd naar cider dus illigaal kun je het niet noemen! denk eerst eens na aub!

voor gta3 en san andreas heb ik geen problemen met het beeldscherm!

Ik denk eerst na. Het is hier al redelijk vaak gebeurt dat iemand met dergelijke verhalen kwam die gewoon niet konden, je zou dus de eerste niet zijn, vandaar m'n nogal kritische eerste reactie.

Je zou het spel idd zoals gezegd opnieuw kunnen installeren, en als je het probleem dan nog steeds heb, zou je eens moeten proberen om het spel op een gewone windows-pc te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

mensen denk na! het komt omdat hij het op een fcking mac doet!

mac zijn werk computers ook al gebruik je ze voor eigengebruik het is en blijft een werk copmuter,

als je goed op de hoes van vc kijkt staat er PC(personal computer) en dat is geen WC(work coputer)

dus jmmr je had een pc of te wel Windows moeten kopen! of het spel gwn niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...