Jump to content

Nieuwste sig


algebra

Recommended Posts

Over je PS creatie, het valt me op dat je niet vaak met brushes, effecten en c4d's heb gewerkt. Dus niet al te ervaren. Zo zie ik dat jou brandweer wagen slordig is uit geknipt, vooral bij de onderkant van je render een kartelige lijn dat staat gewoon niet mooi. Opzich is het idee en de opbouw best leuk, ook hoe je zelf bij de brandweer spuit water uit laat komen, ook het brandweer teken vind ik wel grappig. Je font (lettertypen) is aan de mindere kant, zoek eens een leuk fontje op dafont.com, die een beetje bij de stijl van je signature(s) past. Misschien is het ook wel handig om wat tutorials te volgen, deze laten stap gewijs zien hoe je een leuke signature kunt maken in PS Graphics Tutorials. Succes

bedankt, miss moet ik mijn manager het maar eens laten opzoeken

Bewerkt: door algebra
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • algebra

    8

  • Bierbuikje

    6

  • bLADE`

    6

  • Kloep

    6

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kundig advies? Wat is er met jou man?

bedankt GTA Haas, alleen een echte vriend zou zo eerlijk zijn:P

je moet maar eens een echt plaatje voor me maken

zie je morgen wel op school, kun je direct dat plaatje voor me meenemen

groeten algebra

Zit jij bij mij op school?!? Geloof er geen fock van! :puh:

Hij heeft zijn bericht bewerkt. Hij zei dat hij eerst bij joker-bd zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Je manager?

Volgens mij ben je best wel beroemd :)

Daar schep ik liever niet over op,

nmaar ik heb inderdaad best wat geld om handen...:-)

Geef maar eens een website, zullen we die geweldige creaties bekijken. En gaan we die ook raten.

Link to comment
Delen op andere websites

Over je PS creatie, het valt me op dat je niet vaak met brushes, effecten en c4d's heb gewerkt. Dus niet al te ervaren. Zo zie ik dat jou brandweer wagen slordig is uit geknipt, vooral bij de onderkant van je render een kartelige lijn dat staat gewoon niet mooi. Opzich is het idee en de opbouw best leuk, ook hoe je zelf bij de brandweer spuit water uit laat komen, ook het brandweer teken vind ik wel grappig. Je font (lettertypen) is aan de mindere kant, zoek eens een leuk fontje op dafont.com, die een beetje bij de stijl van je signature(s) past. Misschien is het ook wel handig om wat tutorials te volgen, deze laten stap gewijs zien hoe je een leuke signature kunt maken in PS Graphics Tutorials. Succes

bedankt, miss moet ik mijn manager het maar eens laten opzoeken

Oke gast nu begin je mij echt op de zenuwen te werken! :@ Weet je wie jou Directeur, Manager en heel die fock erbij zijn? JIJ! Jij hebt geen Firma, je bent gewoon een gast met Internet en Paint op zijn comp. Nu heb ik ff de waarheid vertelt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...