Jump to content

money for nothing


vosken84

Recommended Posts

Ik weet dat hier al een topic over bestaat maar ik heb een zeer simpele manier gevonden om deze missie te doen.

Het is bekend dat de politie je niet kan zien in een pay n spray!

Rij dus in het begin van deze missie nr de dichtsbijzijnde PNS en rij er gedeeltelijk in. (niet volledig) De politie zal je niet zien en niet op je schieten.

Je krijgt in het begin een melding dat je te dicht bij Lance bent maar hier moet je je niets van aantrekken.

Na een tijdje hoor je dat ze op hun bestemming zijn en je hoeft enkel een beetje voorruit te rijden en je hebt mission past.

@ de onderhouders van WIKIGTA: dit zou eigelijk een handige tip zijn voor op de site WIKIGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook direct het airport op rijden en dan een beetje rondjes rijden, zo heb ik de missie gehaald, aangezien een feit is dat de Pay And Spray ook in die buurt zit ging ik direct door naar airport, toen had ik ook geen last meer van de politie, die waren me aan 't zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...