Jump to content

gta sa op you tube zetten...

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

Mijn zoontje wil een race bv die hij gereden heeft op you tube zetten.

Hoe kan het dat doen??

Hij speelt nu gta sa op de xbox en op de pc.

Alvast bedankt.

Groetjes Angelique en michel.

Geplaatst: (bewerkt)

Op de pc zal het misschien wel lukken met een 'filmprogramma', meestal loopt je computer slecht als je een gewoon 'filmprgramma' gebruikt dus ik raad je Fraps aan, die draait het beste maar als je een gratis versie gebruikt kan je wel maar een beperkte tijd filmen en moet je hem nadien weer aanzetten(dus moet je die achteraf achter elkaar plaatsen plaatsen) en daarna kan je gewoon filmen wat je wilt. Schrik niet als je plots 5GB ruimte kwijt bent, Fraps gebruikt érg veel ruimte(harde schijf ruimte) dus als hij geupload is naar WMV bestand kun je de kleine stukjes ook weer verwijderen. (Je vind deze meestal terug bij C://Fraps (of ergens in die richting).

Om het op Youtube te plaatsen moet je eerst je film in een bewerkprogramma zetten(evt. Windows Media Player) Je plaatst alle stukjes achter elkaar, je voegt dingen toe als je dat wilt en dan ga je hem produceren als WMV-Bestand.

Als je dat allemaal hebt gedaan dan moet je een account maken op Youtube(als je zoon niet goed engels kan kan je op Youtube altijd de taal veranderen naar nederlands), als je je account hebt gemaakt moet je ergens op zoek gaan naar de knop 'Uploaden' je geeft het bestand een naam, omschrijving,... en dan kan je hem uploaden, na een tijd is het klaar, maar dan moet je altijd nog even wachten(dit duurt MAXIMAAL 12 uur ongeveer maar dat is echt UITZONDERLIJK) en nadien kan je hem gewoon bekijken.

Als je hier niets van snapt of je voelt je hier niet zeker bij, er zullen er vast nog wel meerdere reageren.

Ik weet niet of het al gefilmd is: Maar het is (volgens mij) NIET mogelijk om achteraf een race nog op te nemen je moet de race rijden en TEGELIJK filmen.

Bewerkt: door vice
Geplaatst: (bewerkt)

Op de Xbox weet ik het niet precies, waarschijnlijk is het makkelijkste het opnemen met een camera.

Voor de pc zijn er wel een hoop mogelijkheden, kijk naar Fraps en Gamecam. Dat zijn goede real time programma's om alles vanaf het beeld op te nemen.

Maar ik raad Fraps aan, aangezien deze in zijn trial versie volgens mij ook een geluidsfunctie heeft, gamecam niet.

K stuur in mn edit wel de links, moet even kijken waar ik ze had gelaten :D

EDIT:

FRAPS

GAMECAM

Zo, iemand heeft verdere grote uitleg voor mij, dus ik denk dat het goed is :D

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
Op de pc zal het misschien wel lukken met een 'filmprogramma', meestal loopt je computer slecht als je een gewoon 'filmprgramma' gebruikt dus ik raad je Fraps aan, die draait het beste maar als je een gratis versie gebruikt kan je wel maar een beperkte tijd filmen en moet je hem nadien weer aanzetten(dus moet je die achteraf in stukjes plaatsen) en daarna kan je gewoon filmen wat je wilt.

Om het op Youtube te plaatsen moet je eerst je film in een bewerkprogramma zetten(evt. Windows Media Player) Je plaatst alle stukjes achter elkaar, je voegt dingen toe als je dat wilt en dan ga je hem produceren als WMV-Bestand.

Als je dat allemaal hebt gedaan dan moet je een account maken op Youtube(als je zoon niet goed engels kan kan je op Youtube altijd de taal veranderen naar nederlands), als je je account hebt gemaakt moet je ergens op zoek gaan naar de knop 'Uploaden' je geeft het bestand een naam, omschrijving,... en dan kan je hem uploaden, na een tijd is het klaar, maar dan moet je altijd nog even wachten(dit duurt MAXIMAAL 12 uur ongeveer maar dat is echt UITZONDERLIJK) en nadien kan je hem gewoon bekijken.

Als je hier niets van snapt of je voelt je hier niet zeker bij, er zullen er vast nog wel meerdere reageren.

Ik weet niet of het al gefilmd is: Maar het is (volgens mij) NIET mogelijk om achteraf een race nog op te nemen je moet de race rijden en TEGELIJK filmen.

Leer lezen..

Hij zegt dat hij het niet op de PC heeft..

>>> Door _KoE_Mzungu: Leer lezen.. Zij zegt dat hij het zowel op de XBOX áls op de PC heeft.<<<

Topicstater:

Volgens mij is de enige manier met een foto camera filmen..

Geplaatst:
Leer lezen..

Hij zegt dat hij het niet op de PC heeft..

Volgens mij zit jij fout hij/zij zegt:
Hij speelt nu gta sa op de xbox en op de pc.
Geplaatst:

Er zijn al veel topics over het filmen van San Andreas en deze op youtube zetten. Ik raad je aan dit topic eens door te nemen om met een handige uitleg te zien hoe je het nou eigenlijk doet. Hoe je het filmpje uiteindelijk op Youtube zet is mij eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk, maar ik zie dat daar al eventuele hulp over gegeven is en dat kan altijd nog komen. Succes verder!

Geplaatst:

Het is natuurlijk wel mogelijk om te filmen op xbox-360 alleen raad ik u toch aan om op de PC te gaan filmen, ( Bijv. Fraps, Gamecam, ) als je toch op xbox-360 wilt gaan filmen gaat de kwaliteit van het filmpje sterk omlaag, ook omdat je dan met een camera voor je tv moet gaan zitten, daarom raad ik u aan om op PC te gaan filmen .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...