Jump to content

Winrar.


MegaPilot

Recommended Posts

Heej forummertjes. :)

Ik heb Winrar gedownload. :)

Klik eens.

De tweede post is van Pennywise The Clown...

Ik heb op zijn link geklikt:

Namelijk deze.

Ik heb WinRAR 3.80 voor Windows (Nederlandse versie) gedownload.

Wel, m'n vraag is:

Is deze gratis?

Sommige Winrars meot je na 40 dagen gebruik betalen en dus is m'n vraag of ik 'm eraf moet gooien(van m'n PC).

Alvast bedankt. :)

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een gratis versie van winrar, en na een bepaalde tijd (wrs wel 40 dagen dan) vraagt ie inderdaad om te betalen, maar die boodschap kan je gewoon negeren en dan doen wat je wil. op zich niets erg, ik gebruik het nu al een jaar ofzo, en het enige dat ik moet doen als ik een winrar wil openen (dus dubbelklikken), is even die boodschap sluiten.

hij vraagt overigens niet om te betalen als je gewoon rechts klikt met de muis, en dan winrar > extract here neemt. :Y

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een gratis versie van winrar, en na een bepaalde tijd (wrs wel 40 dagen dan) vraagt ie inderdaad om te betalen, maar die boodschap kan je gewoon negeren en dan doen wat je wil. op zich niets erg, ik gebruik het nu al een jaar ofzo, en het enige dat ik moet doen als ik een winrar wil openen (dus dubbelklikken), is even die boodschap sluiten.

hij vraagt overigens niet om te betalen als je gewoon rechts klikt met de muis, en dan winrar > extract here neemt. :Y

:cya:

'k Ga het er toch maar afgooien, 't was maar voor 1 keer. :puh:

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een gratis versie van winrar, en na een bepaalde tijd (wrs wel 40 dagen dan) vraagt ie inderdaad om te betalen, maar die boodschap kan je gewoon negeren en dan doen wat je wil. op zich niets erg, ik gebruik het nu al een jaar ofzo, en het enige dat ik moet doen als ik een winrar wil openen (dus dubbelklikken), is even die boodschap sluiten.

hij vraagt overigens niet om te betalen als je gewoon rechts klikt met de muis, en dan winrar > extract here neemt. :Y

:cya:

'k Ga het er toch maar afgooien, 't was maar voor 1 keer. :puh:

MP.

Ik zou het bewaren als ik jou was...

Het kan altijd van pas komen aangezien als je iets download van internet zit het vaak in een ZIP of een RAR. Dus altijd handig om WinRAR te hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het bewaren als ik jou was...

Het kan altijd van pas komen aangezien als je iets download van internet zit het vaak in een ZIP of een RAR. Dus altijd handig om WinRAR te hebben

Te laat...

Maar mocht ik het nog ooit eens nodig hebben, dan downlaod ik het wel. :)

Toch bedankt. :)

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik zou het bewaren als ik jou was...

Het kan altijd van pas komen aangezien als je iets download van internet zit het vaak in een ZIP of een RAR. Dus altijd handig om WinRAR te hebben

Te laat...

Maar mocht ik het nog ooit eens nodig hebben, dan downlaod ik het wel. :)

Toch bedankt. :)

MP.

Als je hem er weer opzet niet meer afgooien hoor ik gebreuk hem nu al 1 en een half jaar en ik gebruik hem overal voor het is echt handig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...