Jump to content

Hardeschijf valt soms uit of dreigt uit te vallen.


FerryN

Recommended Posts

Heey,

Sinds de laatse tijd, valt het me op dat de hardeschijf soms uitvalt, zoals net.

Hij liep alleen nog maar op het werkgeheugen, kon geen internet explorer opstarten, maar kon wel door msn'en.

Bij 'Computer' stonden alleen nog maar de dvd branders.

Kreeg ook geen melding van de videokaart dat ie geen stroom zou krijgen, dus het gebeurt alleen bij de hardeschijf.

Wat kan het zijn?

De voeding of de hardeschijf?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het aan je harde schijf ligt....mischien heb je ergens nog een oude liggen...zet hem naast je harde schijf die je nu hebt in je pc en kijk of deze het zelfde probleem heeft...je kan natuurlijk ook gewoon naar een pc winkel gaan..

Link to comment
Delen op andere websites

Nu herriner ik me iets, ik heb namelijk dit vaker gehad maar dan met een koeler en neon, maar geen hdd's of dvd spelers, wel had ik wel eens met mijn oude kaart(6600gt) dat ie een melding gaf dat ie te weinig of geen stroom kreeg en zich daardoor terugclockde.

En ik heb eens kortsluiting in mijn kast gehad met een verlengkabeltje.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een keer kortsluiting hebt gehad dan weet ik zeker dat het aan de bedrading ligt in je kast. Misschien zit het stekkertje er niet goed in dus druk die ff aan

Stekkertje naar de hardseschijf zit er goed in, de stekker achter in de voeding ook.

Ikzelf begin aan de voeding te twijfelen, want de hardeschijf is nog niet zo heel erg oud en is onder de 40 graden gebleven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...