Jump to content

Wat doe je in de klas?

Wat doe je in de klas?  

39 leden hebben gestemd

1. 1. Wat doe je in de klas?

• Chillen
      24
    • Opletten
      16
    • Plagen
      2
    • Praten
      10
    • Leraren Uitmaken
      3
    • Met pennen gooien
      3
    • Slapen
      13

Recommended Posts

• Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sasuke

6

• Tmzom

6

• dudedude

4

• Mathiz

4

Geplaatst:

Inderdaad scott16...Lekker leraren klote...Maja ik had in een jaar 19 gele kaarten...Kmoest zelfs naar Bureau halt toe omdat ik te weinig oplette, en omdat ik Te vaak te laat kwam op school :blink:

Is er hier ook al iemand geschorst op schooL? ;)

Geplaatst:
Is er hier ook al iemand geschorst op schooL? ;)

Ja ikke! :hehe:

Gooide een nitraat in het klaslokaal. :lookaround:

Geplaatst:
Gooide een nitraat in het klaslokaal. :lookaround:

Ah, was jij dat? Heeft iemand op mijn middelbare school ook 's geflikt... En hij heeft het geweten. ^_^

Anyway: Op de UvA is het simpel: Je let op... Of je komt niet. En ik kom. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

opletten,wa's da :blink: ?

ik sloop graag mn bank,ik zit nu al twee maand op dezelfde plek en mn bank heeft bijna geen schroeven meer en er zitten meer gaten in als in de gemiddelde kaas

en praten uiteraard,maar mn buurman is zo'n strevertje die praten niét zo leuk vind en bijna begint te wenen als je hem port met een punaise of veiligheidsspeld <_<

maar bij een tof vak zoals SAC durf ik wel eens te slapen.

enkel bij aardrijkskunde let ik op,omdat als je daar 2 seconden naar je buurman kijkt krijg je stran en/of vlieg je buiten

(heb ik jullie al verteld dat mn leraar ww me heeft gebuisd op het examen met één puntje onder de helft? dat examen ging perfect dus hier klopt iets niet,zal het wel bewijzen na de vakantie :rolleyes: )

Bewerkt: door Ironf1st
Geplaatst:

Eigenlijk zit ik altijd te chillen maar ik werk wel altijd mee in de les, of i schrijf iets op als ik iets belangrijks hoor. (maar ook dan kun je bij sommige oerstomme leraren nog best chillen hoor!) :lol:

Geplaatst:

s'morgens chille

daarna op de banken schrijven

muziek luister

boekskes wegsmijte

nerds pesten

en leraren ambeteren

Geplaatst:

jep lantyz, je kan dus zeggen dat ik altijd oplet, als ik geen zin heb kom ik gewoon niet, ik heb op dit moment cisco. maar ik heb ook op dit moment geen zin, dus nu zit ik op mijn gemakt thuis, ben dit jaar ook al 1 keer bij duits geweest, wel een nieuw record, elke les zitten er ong 5 man bij duits hahaha

Geplaatst:
jep lantyz, je kan dus zeggen dat ik altijd oplet, als ik geen zin heb kom ik gewoon niet, ik heb op dit moment cisco. maar ik heb ook op dit moment geen zin, dus nu zit ik op mijn gemakt thuis, ben dit jaar ook al 1 keer bij duits geweest, wel een nieuw record, elke les zitten er ong 5 man bij duits hahaha

Dus eigenlijk komt het erop neer dat jij naar school gaat wanneer jij wilt?

*sigh*

Geplaatst:

Morgen mijn favoriete pest dag! 1 april.. ;)

We hebben met de hele school iets afgesproken,,,Als morgen de Sirenes gaan door heel het land, rent iedereen de klas uit en gaat naar huis...Lekker relaxt... ;)

Geplaatst: (bewerkt)

lekker chillen

(de rest doe ik ook maar chillen het meest)

We hebben met de hele school iets afgesproken,,,Als morgen de Sirenes gaan door heel het land, rent iedereen de klas uit en gaat naar huis...Lekker relaxt... 

de sirenes gaan tog alen op de eerste maandag van de maand

Bewerkt: door Mathiz
Geplaatst:

Was het bij mij maar zo. :rolleyes:

Ik gooi wat met pennen in de klas en voor de rest ben ik een brave jongen. :puh:

Bij Wiskunde slaap ik wel maar ja :puh:

Geplaatst:

Ik heb een Kneedgum :D

Daar kloot ik meestal mee,

Vandaag heb ik de volgende dingen gemaakt:

Mens Erger Je niet [Mini Versie + Dobbelsteen :puh: ]

Een graf :puh:

En een vaag iets waar een balletje overheen rolt en dan allemaal vage dingen doet :puh:

En nog veel meer :puh:

Vooral bij Engels doe ik niets.. Bij Duits let ik wel op want die leraar is streng :blink: En bij economie ook want dat vind ik leuk :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...