Jump to content

Wat doe je in de klas?


Royce Da 5'9''

Wat doe je in de klas?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe je in de klas?

    • Chillen
      24
    • Opletten
      16
    • Plagen
      2
    • Praten
      10
    • Leraren Uitmaken
      3
    • Met pennen gooien
      3
    • Slapen
      13


Recommended Posts

@tim14..Ik ben het met je eens...Ik ga geen leraren uitschelden hoor...Die mensen doen hun werk en proberen aardig te zijn...Om ze te treiteren of irriteren is wel leuk, maar uitschelden doe ik niet aan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    6

  • Tmzom

    6

  • dudedude

    4

  • Mathiz

    4

meestal let ik wel op of ik moet geen zin hebben

maar school bij ons is wel chill

je hebt allemaal andere blije manntjes die er uitworden gestuurd en jij ligt in een deuk ik ben der nog nooit uitgestuurd :nerd:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij op school zitten niet normaal veeel Nerdjes...Allemaal duf kapsel, bril, en ze kunnen niet lachen, en ze slijmen altijd bij de jufrouw <_<

En als een dan zijn pen laat vallen, denken ze meteen dat het een Goede grap is <_<

Link to comment
Delen op andere websites

maar wij gaan naar school als we zin hebben , het is niet verplicht om te komen, maar je moet ook niet hele dagen vrij gaan nemen dan krijg je wel gezeik,

we mogen wel muziek luisteren en bellen, als me mobiel gaat loop ik naar de gang en neem ik ook, en mazzeltje als ik wil eten loop ik gewoon uit het llokaal en ga een broodje kroket halen in de kantine ofzo, we mogen wel eten in de klas maar geen chips enzo dat gaat tussen de toetsenborden zitten,

Link to comment
Delen op andere websites

maar wij gaan naar school als we zin hebben , het is niet verplicht om te komen, maar je moet ook niet hele dagen vrij gaan nemen dan krijg je wel gezeik,

we mogen wel muziek luisteren en bellen, als me mobiel gaat loop ik naar de gang en neem ik ook, en mazzeltje als ik wil eten loop ik gewoon uit het llokaal en ga een broodje kroket halen in de kantine ofzo, we mogen wel eten in de klas maar geen chips enzo dat gaat tussen de toetsenborden zitten,

Toetsenborden :blink: Hebben jullie allemaal je eigen Computer?

Link to comment
Delen op andere websites

Gvd, heb nu ruzie met mn mentor omdat ik me misdraag het hele schooljaar maar niemand 't ontdekte sinds vandaag.

( pest namelijk de hele tijd een gassie met iemand anders ).

En nu heeft zowat iedereen de pik op me terwijl ik 80% ontschuldig ben aangezien mn vriend altijd het meeste doet...

En die vriend van dat gassie die ik vaak pest is toevallig een vriend van mij die nu niet meer mn vriend is aangezien hij ons veraadde en allemaal dingen probeert te verzinnen om mij van school af te krijgen ( schrorsing ), dus die vriend is mooi mn vriend niet meer, maar nu heeft de vriend van de vriend wie ik altijd peste ook weer de pik op mij omdat ik hem veraaadde.

En die vriend van mn vriend heeft samen met dezelfde vriend een clubje, zit ik toevallig bij en nu gaan we met die vriend zn vriend die gast en zn vriend ( wat ook mij vriend was ) even aanspreken, want zo doe je toch niet tegen je vrienden :angry:

edit

Lol, zie nu pas hoesnel en hoeveel ik heb getypt... :lol:

Bewerkt: door Hayate X
Link to comment
Delen op andere websites

[...], want zo doe je toch niet tegen je vrienden

Iemand het hele jaar door zieken doe je toch ook niet..?

(excuses voor deze ietwat venijnige opmerking, maar het was wel het eerste wat in me opkwam... :mellow: )

Link to comment
Delen op andere websites

[...], want zo doe je toch niet tegen je vrienden

Iemand het hele jaar door zieken doe je toch ook niet..?

(excuses voor deze ietwat venijnige opmerking, maar het was wel het eerste wat in me opkwam... :mellow: )

Doorzieken is een groot woord.

Het is alleen maar "plagen". Van zadel opkeren tot fiets omkeren. Geef toe, daar ga je toch niet om zitten te huilen !

En vriendjes beschermen is al helemaal lame... <_< <_<

Bewerkt: door Hayate X
Link to comment
Delen op andere websites

Gvd, heb nu ruzie met mn mentor omdat ik me misdraag het hele schooljaar maar niemand 't ontdekte sinds vandaag.

( pest namelijk de hele tijd een gassie met iemand anders ).

En nu heeft zowat iedereen de pik op me terwijl ik 80% ontschuldig ben aangezien mn vriend altijd het meeste doet...

En die vriend van dat gassie die ik vaak pest is toevallig een vriend van mij die nu niet meer mn vriend is aangezien hij ons veraadde en allemaal dingen probeert te verzinnen om mij van school af te krijgen ( schrorsing ), dus die vriend is mooi mn vriend niet meer, maar nu heeft de vriend van de vriend wie ik altijd peste ook weer de pik op mij omdat ik hem veraaadde.

En die vriend van mn vriend heeft samen met dezelfde vriend een clubje, zit ik toevallig bij en nu gaan we met die vriend zn vriend die gast en zn vriend ( wat ook mij vriend was ) even aanspreken, want zo doe je toch niet tegen je vrienden  :angry:

edit

Lol, zie nu pas hoesnel en hoeveel ik heb getypt...  :lol:

Ben je ook al zow zielig kindje die iemand pest om aandacht te krijgen.

Geen respect voor. Je moet is weten wat voor consequenties het kan hebben.

En je verpest je eigen vriendenkring uiteindelijk met pesten.

ewoud

@Lantyz Your totaly wright

Bewerkt: door ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Gvd, heb nu ruzie met mn mentor omdat ik me misdraag het hele schooljaar maar niemand 't ontdekte sinds vandaag.

( pest namelijk de hele tijd een gassie met iemand anders ).

En nu heeft zowat iedereen de pik op me terwijl ik 80% ontschuldig ben aangezien mn vriend altijd het meeste doet...

En die vriend van dat gassie die ik vaak pest is toevallig een vriend van mij die nu niet meer mn vriend is aangezien hij ons veraadde en allemaal dingen probeert te verzinnen om mij van school af te krijgen ( schrorsing ), dus die vriend is mooi mn vriend niet meer, maar nu heeft de vriend van de vriend wie ik altijd peste ook weer de pik op mij omdat ik hem veraaadde.

En die vriend van mn vriend heeft samen met dezelfde vriend een clubje, zit ik toevallig bij en nu gaan we met die vriend zn vriend die gast en zn vriend ( wat ook mij vriend was ) even aanspreken, want zo doe je toch niet tegen je vrienden  :angry:

edit

Lol, zie nu pas hoesnel en hoeveel ik heb getypt...  :lol:

Ben je ook al zow zielig kindje die iemand pest om aandacht te krijgen.

Geen respect voor. Je moet is weten wat voor consequenties het kan hebben.

ewoud

@Lantyz Your totaly wright

Wat aandacht :blink: ...

K heb geen respect nodig in de klas of deze wereld, lich ik dus niet wakker van en laat me koud wat mensen van me vinden.

Met pesten bedoelen jullie in elkaar beuken zeker, of treiteren, of zieken.

En ik moet zeggen dat ik niet de enigste ben, de "vriend" van dat gassie doet het zelf ook, en was vandaag ook de oorzaak van zijn gehuil omdat hij gedwongen werd iets te doen, waarna die "vriend" mij de schuld geeft terwijl ik een leuk propjes schieter zit te maken...

Ik bedoel, waar slaat dat op !

En wat zouden jullie doen tegen een onschuldig zadeltje opdraaien of fiets omdraaien ( was trouwens 1 april toen en dat betekend (flauwe)grappen.

Je moet is weten wat voor consequenties het kan hebben.

Like wtf... Moet je zeggen dat ik me nu schuldig moet voelen met zulke kleine "grapjes", terwijl de andere gewoon jas in de prullebak, ketting van fiets, band lek maken etc. doen ?

@ewoud, toevallig zij m'n docent dat ook tegen de gast die de grote dingen doen.

edit

En je verpest je eigen vriendenkring uiteindelijk met pesten.

Alsof hij mijn vriend is, waaom zou ik vrienden pesten ? Weet ook hoe het voelt, en het maakt me niet uit of het hard of zacht aan komt. Ik respecteer wie ik wil, en dat bepalen andere niet voor mij, ik vind mensen aardig wie ik aardig vind, niet om "nep aardig" te zijn.

Ik ben wie ik ben, en ik ben niet zo aardig as I look like...

En trouwens lijkt mij een schorsing wel leuk, hoef ik hem niet meer te zien 8-)...

Bewerkt: door Hayate X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...