Jump to content

Wat doe je in de klas?

Royce Da 5'9''

Wat doe je in de klas?  

39 leden hebben gestemd

1. 1. Wat doe je in de klas?

• Chillen
      24
    • Opletten
      16
    • Plagen
      2
    • Praten
      10
    • Leraren Uitmaken
      3
    • Met pennen gooien
      3
    • Slapen
      13

Recommended Posts

• Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sasuke

6

• Tmzom

6

• dudedude

4

• Mathiz

4

Mooie bump van 9 jaar man. Anyway, ik fap in de klas. Niemand heeft er een probleem mee.

Ja man, anders krijg je weer gejank dat je een bestaand topic had moeten zoeken blablabla.

Delen op andere websites

Ik denk dat ik wel redelijk gemiddeld ben in dit geval. Praten en lol hebben met vrienden, luisteren naar de docent, aantekeningen maken, naar buiten staren en zaken overpeinzen, CurveFever spelen en (huis)werk maken. :puh:

Delen op andere websites

Ik chill, let op, plaag, praat en slaap soms. :puh: Maar de leraar uitmaken en met pennen gooien doe ik niet. :puh:

Chillen en praten vind ik ongeveer het zelfde en dat doe ik ook het vaakst. Meestal troll (plaag) ik ook mensen, en als je klaar bent met een toets en moe bent, dan doe ik ff een dutje. :puh: Ik let minimaal 60% van de lessen wel op, ik heb geen zin om te blijven zitten. :puh: En soms is het gwn interessant. :puh:

Delen op andere websites

• 4 weken later...

Bij de saaie lessen verveel ik me meestal te pletter en dan begin ik anderen te irriteren. Met propjes gooien bijvoorbeeld. En bij leuke lessen opletten en huiswerk maken als dat er is.

Delen op andere websites

De leukste lessen zijn die van leraren die (bij een lesrooster van 50 minuten) drie kwartier vol weten te lullen over hun avonturen van de laatste zomervakantie, en er dan de laatste vijf minuten achter komen dat ze eigenlijk toch ook nog iets aan het vak dat ze geven hadden moeten doen. Ik had vroeger een economieleraar die hier de beste in was, absoluut één van mijn favoriete leraren ooit op de middelbare school. Wat een held!

Delen op andere websites

Zoals iedere dag loop ik naar het school gebouw, en loop naar binnen . Ik kom het lokaal binnen, ga zitten aan mijn tafel . En vraag mij af wat ik de rest van de dag over ga leren, welke stukken geschiedenis er voorbij zal komen, wat voor Rekenkunsten er weer uit gevoerd moeten worden, wat er weer getekend moet worden, etc etc etc etc .

Totdat ik besef dat ik niet meer op school zit en weer weg ga :7 .

Bewerkt: door 1973
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...