Jump to content

Wat doe je in de klas?

Royce Da 5'9''

Wat doe je in de klas?  

39 leden hebben gestemd

1. 1. Wat doe je in de klas?

• Chillen
      24
    • Opletten
      16
    • Plagen
      2
    • Praten
      10
    • Leraren Uitmaken
      3
    • Met pennen gooien
      3
    • Slapen
      13

Recommended Posts

• Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sasuke

6

• Tmzom

6

• dudedude

4

• Mathiz

4

• 2 weken later...

Ik ga altijd bij het raam zitten en dan ga ik via het raam naar buiten. Om dan vervolgens weer bij het lokaal aan te kloppen met de vraag of ik naar binnen mag. Eigenlijk doe ik dat nooit aangezien ik les heb op 3 hoog, maar het klonk wel leuk.

Delen op andere websites

Ik ga altijd bij het raam zitten en dan ga ik via het raam naar buiten. Om dan vervolgens weer bij het lokaal aan te kloppen met de vraag of ik naar binnen mag. Eigenlijk doe ik dat nooit aangezien ik les heb op 3 hoog, maar het klonk wel leuk.

Ik denk dat je de tel kwijt bent geraakt van het aantal keren dat je de gang op bent gestuurd. Ten minste, dat is wat mijn docenten dan zouden doen. :)

Delen op andere websites

Afgelopen jaar was het vooral chillen in de klas waardoor ik maar met de hak over de sloot over ben gegaan naar de vijfde klas. Moet aankomend schooljaar dus maar meer opletten..

Bewerkt: door KaiSkillzz
Delen op andere websites

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Hoewel zeker de helft van mijn klas constant op Facebook, Twitter, YouTube, Skype of één of ander spelletje zit ben ik echt het type dat altijd serieus aan het werk is tijdens de les. Wat dat betreft ben ik wel een nerd, maar aan de andere kant ben ik wel sneller klaar met mijn planning. Met als extra voordeel dat ik meer tijd heb om samenvattingen te maken, te leren voor toetsen of verder te werken aan een ander vak. Jawel, ik ben echt een nerd. :7

Het is trouwens gewoon toegestaan muziek te luisteren, daar wordt echt geen probleem van gemaakt. Maar sommige docenten hebben zo'n luie instelling van heb ik jou daar. Die zien het MBO als een soort onderwijs waarbij het niet uitmaakt of je nou wel of niet aanwezig of aan het werk bent. Ik kan soms zo moe worden van leerlingen die dit serieus nemen en dus gewoon zitten te klooien. Wat doe je nog hier, vraag ik me dan af. xD

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Delen op andere websites

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...