nintendo5998 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 ik dacht aan een parodie van Qmusic: Mmusic: genre: metal,rock. vb.:Rammstein,AC/DC,linkin park,black sabbath,... Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Rmusic?? De R staat voor Rock. Reageren
the_dan Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 ac/dc is vet rock is vet alleen er stond ergens dat het meer tingeling muziek was zonder tekst Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 alleen er stond ergens dat het meer tingeling muziek was zonder tekst Waar dan? Rmusic?? De R staat voor Rock. Klinkt goed Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) Zo'n muziek zal er zeker en vast niet opstaan omdat ze véél geld moeten betalen aan de groep die het liedje heeft gemaakt. En hoe bekender/beter, hoe duurder. Daarom dat de radiozenders in alle Gta's slecht zijn. MP. Bewerkt: 11 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Gij moet weer zoals altyd de boel verpesten met u feiten Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) Gij moet weer zoals altyd de boel verpesten met u feiten Ik haal je gewoon uit je droomwereldje. Je zult geen Metallia-Rammstein-AC/DC-... horen op radio's. En waarom zou ik je droomwereldje niet mogen "verzieken" met feiten? Verwacht toch geen onmogelijke dingen. Feiten zjn feiten. MP. @ hieronder: Ik zei bekende zangers/liedjes. Ik ken 1 liedje: In Vice City heb je Michael Jackson met Billy Jean. Meer ken ik niet. Owja, ik luister elke dag naar muziek, dus daar kan het niet aan liggen. En waarom vinden jullie dat ik alles verziek? Ik post met feiten, niet met verlangens. Daarvoor moet je hier zijn. Bewerkt: 11 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Nissan Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Gij moet weer zoals altyd de boel verpesten met u feiten Ik haal je gewoon uit je droomwereldje. Je zult geen Metallia-Rammstein-AC/DC-... horen op radio's. En waarom zou ik je droomwereldje niet mogen "verzieken" met feiten? Verwacht toch geen onmogelijke dingen. Feiten zjn feiten. MP. Neem maar van me aan. Ge verziekt het inderdaad met uw feiten. Spandau Ballet kwam toch voor in VC? Dus niet zeuren A.U.B. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 als je feiten wilt neerleggen ga dan naar de feitentopic Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 als je feiten wilt neerleggen ga dan naar de feitentopic Dan slaat dit topic toch op niets? Gewoon fantaseren? Dan heeft dit toch niets met CW te maken? MP. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 als je feiten wilt neerleggen ga dan naar de feitentopic Dan slaat dit topic toch op niets? Gewoon fantaseren? Dan heeft dit toch niets met CW te maken? MP. jawel want het gaat over de mogelijke radiozenders v/h spel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) jawel want het gaat over de mogelijke radiozenders v/h spel. Dan kom ik met feiten over de mogelijke zenders en dan krijg ik boze reacties? Fantaseren over AC/DC en dergelijke heeft dan toch geen nut? Die kans is miniem... MP. @ hieronder: User Track Player is enkel in SA op de PC. @ nintendo5998: Maar hoe zou je dan je DS moeten linken aan je PC? Bewerkt: 12 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Megapilot heeft wel gelijk, hoe bekender, hoe duurder. Natuurlijk hoop ik het beste voor jullie, maar anders moeten jullie maar Metallica en Rammstein in de user track player gooien Ik hoop dat die rottige radio del mundo achtige muziek weg blijft, gatverdemme wat kan ik me daar aan ergeren. Geef mij liever maar wat chille muziek, werkt lekker stimulerend als je een persoon omver rijdt. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 anders moeten jullie maar Metallica en Rammstein in de user track player gooien hopelijk zal dat er wel zijn Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 D'r komen weinig tot geen nummers met zang in het spel omdat dat gewoonweg te veel ruimte kost en je een groot deel van de snelheid van het spel inlevert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.