Jump to content

de radiozenders


nintendo5998

Recommended Posts

  • 3 weken later...
D'r komen weinig tot geen nummers met zang in het spel omdat dat gewoonweg te veel ruimte kost en je een groot deel van de snelheid van het spel inlevert.

Mee-eens. We hebben het wel over de Nintendo DS. Niet over PC, Playstation, Xbox, PSP etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n muziek zal er zeker en vast niet opstaan omdat ze véél geld moeten betalen aan de groep die het liedje heeft gemaakt. En hoe bekender/beter, hoe duurder.

Daarom dat de radiozenders in alle Gta's slecht zijn.

MP.

en de liedjes van bob marley dan die zijn ook ZEER bekend

Link to comment
Delen op andere websites

en de liedjes van bob marley dan die zijn ook ZEER bekend

Waarom wil je hierover discussieëren? Het is zo, aanvaard het gewoon. Ik heb nog nooit van Bob Marley gehoord hoor. Zelfs al is hij populair, een paar liedjes kunnen er wel in, maar radiozenders met alleen maar populaire muziek zijn gewoon onmogelijk.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ken je Bob Marley niet. Hij was één van de bekenste reggeaartiesten die er zijn. Ze wilden zelfs een documenteren over hem maken. Eén van zijn bekenste singels zijn toch misschien No Women No Cry.

Ontopic.

Van mij mogen die radiozenders lekker variëren, van hiphop tot reggea.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n muziek zal er zeker en vast niet opstaan omdat ze véél geld moeten betalen aan de groep die het liedje heeft gemaakt. En hoe bekender/beter, hoe duurder.

Daarom dat de radiozenders in alle Gta's slecht zijn.

MP.

1. de radio stations vind ik altijd leuk

2. Rockstar kan wel wat liedjes ervan bij proppen...

3. In GTA III/LCS hebben ze zelfs een platenmaatschappij ingeroepen voor een radio station (Moving Shadow, 1 van de grootste D'n B labels), dus geld voor een paar liedjes hebben ze vast....

Het is overigens toch juist leuk als er minder bekende liedjes zijn?

Leer je nog es wat over muziek, dat je niet mee hoeft te gaan met de flow, maar ook naar andere artiesten kan luisteren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk met alle gta's dat ze wereldwijd hebben verkocht ze wel beknde artiesten zullen kunnen betalen.

Kijk, een Gta-spel kost normaal gezien in het begin 45 euro ongeveer. Wel, radiozenders met alleen maar bekende artiesten, dan zou je 70 euro voor je spel moeten betalen. Waarom denk je dat er geen autonamen worden gebruikt in Gta? Bijvoorbeeld: BMW,Mercedes,...

Juist, omdat Rockstar dan ook zou moeten betalen aan de desbetreffende automerken.

Je post met een feit: Rockstar heeft bakken geld verdiend met de Gta's. Waarom zouden ze al hun zuurverdiende centjes verhangen aan al die artiesten en autonamen? Trouwens, er zijn zoveel medewerkers bij Rockstar, en dan zwijg ik nog van de transportkosten. En ik wil ook nog even reageren op de post van Hayte. Ken jij die platenmaatschappij? Wel, ik niet. En m'n PC staat vol met muziek, 10 Gigabyte om precies te zijn. Rockstar wil een Gta voor zo weinig mgoelijk geld maken, om die dan voor veel geld te verkopen. Een CD is op zich niets waard hé.

Maar nu ben ik even afgedwaald van het topic. Feit is dat Rockstar zich blauw zou mogen betalen aan rechten van de liedjes en dat jij dan véél meer zou mgoen betalen voor je Gta-game.

Gta-games zijn nu al niet goedkoop, ze dan nog duurder maken is geen goede zet.

Het is best goed zo, die radiozenders van nu. Ikzelf luister nooit naar de radio, het leidt me alleen maar af. Maar er zijn mensen die het wel goed vinden. En nu wil ik nog een argument in de schaal brengen: Je hoort muziek overal, de liedjes zouden je beginnen tegensteken/vervelen. Voor de PC-Versies van Gta's is er altijd de leuke mogelijkheid: User Track Player. Dit kan in Gta: 3, Gta: San Andreas, en voor Vice City zou ik het niet weten.

@ hieronder: Dit is dus wel degelijk mogelijk. Klik hier voor meer info.

Succes! ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...