Jump to content

Snel op A drukken lukt niet


warhoofd3

Recommended Posts

Hoi,

ik ben nu bij de missie waar je Pegrino moet vermoorden. Gaat allemaal goed, tot het stuk waar je heel snel op A moet rammen om in de helicopter te klimmne.

Ik ben gewoon slecht in heel snel achter elkaar op een knop drukken. Weet iemand misschien of er een andere manier is om die missie te doen? het lukte me niet om Pegrino al voor dat stuk te vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

gebruik desnoods beide duimen die omstebeurt indrukken dat werkt dan het beste. je legt je controller dan op een tafel en dan heel snel met beide duimen drukken.

Ik heb van alles geprobeerd, het lukt me echt niet... :N

Misschien kan mijn broer me helpen(hij is hier heel goed in), maar hij is er voorlopig niet. Ik vrees dat ik echt een adnere oplossing nodig heb.

Link to comment
Delen op andere websites

gebruik desnoods beide duimen die omstebeurt indrukken dat werkt dan het beste. je legt je controller dan op een tafel en dan heel snel met beide duimen drukken.

Ik heb van alles geprobeerd, het lukt me echt niet... :N

Misschien kan mijn broer me helpen(hij is hier heel goed in), maar hij is er voorlopig niet. Ik vrees dat ik echt een adnere oplossing nodig heb.

Dan zal ik je helaas moeten teleurstellen. Die missie kan je alleen maar halen door in de helicopter te klimmen. Sorry. ik vond het in het begin ook moeilijk. Maar blijf volhouden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad ligt dit waarschijnlijk geheel aan jezelf als je dat gewoon niet snel achter elkaar kunt maar het kan ook zijn dat je je controler niet goed vasthoudt en dat je hem dus beter op een vaste ondergrond kunt leggen en dan heel snel op A drukken met bijvoorbeeld je wijsvingers. Het gaat erop neer dat iedereen het kan alleen dat moet je wel even weten hoe je het het beste snel kunt doen dus je moet verschillende houdingen proberen en dan lukt het je vast!

Wat ook nog een optie is en wat misschien wel het makkelijste is dat je het iemand anders laat doen die het wel goed kan alleen als je dat doet zit je meteen vast als je er weer mij wordt geconfronteerd dus ik zou het gewoon blijven proberen als ik in jou'n schoenen stond maar dit moet je wel zelf weten. Ik zou iig zelf proberen tot het wel lukte.

Het kan ook nog zijn dat het niet aan jou ligt maar aan iets anders, dit is misschien een beetje heel erg vergezocht maar zie je dat Niko zich een beetje optrekt wanneer je heel snel op A drukt? Als dit niet het geval is ligt het dus helemaal niet aan jou maar aan je controler of misschien zelfs je X-box of je CD!

Ik hoop dat ik je zo een beetje heb geholpen en ik hoop echt dat je het zult halen!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

ik heb hier altijd al last van gehad, met elk soort game elk soort controller.

Ik heb al heel wat paginas op forums aan tips gekregen hoe ik toch dit soort dingen kan halen, ik heb er uren op geoefend maar ik kan het gewoon niet. Ik ben niet heel slecht in gamen, maar wel heel specifiek hierin. Gelukkig zijn er voor PC games programma's die een toets 100 keer per seconde voor je 'indrukt' :puh:

Ik heb per ongeluk mijn savegame gedelete dus ik ben voorlopig wel zoet met het opneiuw zo ver komen. Tegen de tijd dat ik zo ver ben, is mijn broer allang weer terug, en kan hij dit stuk voor me doen :) Dan kan ik meteen ook proberen om het archievement te krijgen van als je GTA IV in 30 uur uitspeelt.

Toch bedankt voor de hulp iedereen ;)

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb last van hetzelfde probleem, alleen als ik het zo opzoek op Google, is als een gek op de knoppen rammen de oplossing niet. Je zou volgens sommigen moeten kijken wanneer hij zich optrekt om in de helicopter te komen, en als hij dat heeft gedaan weer opnieuw drukken. Dit elke keer herhalen. Of het werkt weet ik niet, ik heb de missie al zo vaak geprobeerd, dat ik geen zin heb om hem nog eens te doen.

Mvg,

Mavkeezz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb last van hetzelfde probleem, alleen als ik het zo opzoek op Google, is als een gek op de knoppen rammen de oplossing niet. Je zou volgens sommigen moeten kijken wanneer hij zich optrekt om in de helicopter te komen, en als hij dat heeft gedaan weer opnieuw drukken. Dit elke keer herhalen. Of het werkt weet ik niet, ik heb de missie al zo vaak geprobeerd, dat ik geen zin heb om hem nog eens te doen.

Mvg,

Mavkeezz

Dat lijkt me stug... aangezien hij zich namelijk pas optrekt aan de helicopter wanneer je snel op a drukt. Rustig drukken heeft geen zin want dan blijft hij gewoon slapjes hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

probeer bij een tafel te gaan zitten, leg je controler neer, en dan zo met een vinger naar voren en zo snel mogelijk

druken ( voor Xbox360, weet alleen niet voor PS3 ) .

of als het echt niet lukt vragen aan vriend/in , moeder , vader , opa :zz: , oma :? , oom , tante , broer , zus .

etc ,etc ,etc :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...