Jump to content

Alex' s nieuwe pc topic


rakker126

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rakker126

    12

  • wesley123

    5

  • .Senne

    4

  • Danoontje_nl

    3

Als iemand zijn computer in elkaar zet is dat geen probleem.veel mensen bouwen zelf hun eigen computer zelf.en als je hem mag testen bij de verkoper en hij doet het dan lijkt het mij geen probleem tog? :7

Zou het? Mijn vader dacht dat hij het binnen een uur dan zou begeven ofzoiets (-;

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand zijn computer in elkaar zet is dat geen probleem.veel mensen bouwen zelf hun eigen computer zelf.en als je hem mag testen bij de verkoper en hij doet het dan lijkt het mij geen probleem tog? :7

Zou het? Mijn vader dacht dat hij het binnen een uur dan zou begeven ofzoiets (-;

gewoon vragen of hij de pc goed wil demonstreren tijdens een game oid.. dan komt het wel goed :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon hem ook komen bekijken maar hij vertelde dat hij hem zelf in elkaar had gezet.... dat lijkt me dus niet al te best :7

Ehm... Zelf in elkaar zetten betekent gewoon dat je (waarschijnlijk) zelf de onderdelen uitkiest en deze op elkaar aansluit. Als dit goed gebeurd heb je gewoon een werkende pc. Het enige minpuntje van zelf-bouw-systemen zijn de onderdelen. Je moet kijken dat je een mooi evenwicht met goede kwaliteit creëert. Ik heb ook mijn eigen pc in elkaar gezet en hij doet het nog steeds en is een stuk beter dan de troep die je in de winkel (of Dell, ook een stel 'oplichters') kan kopen. Daarnaast ben je ook nog eens goedkoper uit als je je eigen pc bouwt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...