Jump to content

Doom X


rakker126

Recommended Posts

Hey.

Mijn spel is ondertussen bijna klaar en ondersteund alle moderne technieken van directX0, je hebt dus wel een vista nodig. Bezoek mijn site voor meer informaie, de site is namelijk gewoon in het Nederlands: www.freewebs.com/doomXnl

Link to comment
Delen op andere websites

Hey.

Mijn spel is ondertussen bijna klaar en ondersteund alle moderne technieken van directX0, je hebt dus wel een vista nodig. Bezoek mijn site voor meer informaie, de site is namelijk gewoon in het Nederlands: www.freewebs.com/doomXnl

Ziek dat je dit kan maken! Hoe lang heb je hier over gedaan?

Trouwens, heb je meer gameplay? Want uit die teaser kan ik niet zo heel veel opmaken..

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Leuk dat jullie het mooi vinden (-;

Ik ben er nu ongeveer een uur of 30 mee bezig en ik ben nu de boel een beetje aan het afwerken. Zodra dit klaar is wordt het een gratis download op mijn site. Ook werk ik momenteel aan een uitgebreide trailer omdat je inderdaad niet zoveel kan zien aan de teaser trailer (wat ook niet de bedoeling was)

Ik heb hem spel gemaakt met fps creator X10, erg handig en met een beetje verstand van scripten kom je al ver.

Gr,

Alex

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er absoluut niet verkeerd uit, vind het alleen nogal jammer dat de site en trailer er niet al te professioneel uitzien. Maargoed dat verandert natuurlijk niets aan de game.

Waar heb je overigens al die models en textures vandaan? En heb je tutorials gebruikt, zo ja welke?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er absoluut niet verkeerd uit, vind het alleen nogal jammer dat de site en trailer er niet al te professioneel uitzien. Maargoed dat verandert natuurlijk niets aan de game.

Waar heb je overigens al die models en textures vandaan? En heb je tutorials gebruikt, zo ja welke?

Hey,

Er zijn diverse vrijwillegers die models textures en muziek aanbieden mits ze het project wat vinden natuurlijk.

ook heb ik er enkele gekocht voor een cadeau bon die ik had gekregen.

Dat het er niet al te professioneel uit ziet kan wel kloppen, ik ben namelijk ook geen prof. Dit is namelijk mijn eerste spel (of eigenlijk 2e ik heb ook wel eens een james bond 2-d spel gemaakrt van boven af) Ik doe mijn best om het er goed uit te laten zien.

gr,

alex

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er absoluut niet verkeerd uit, vind het alleen nogal jammer dat de site en trailer er niet al te professioneel uitzien. Maargoed dat verandert natuurlijk niets aan de game.

Waar heb je overigens al die models en textures vandaan? En heb je tutorials gebruikt, zo ja welke?

Hey,

Er zijn diverse vrijwillegers die models textures en muziek aanbieden mits ze het project wat vinden natuurlijk.

ook heb ik er enkele gekocht voor een cadeau bon die ik had gekregen.

Dat het er niet al te professioneel uit ziet kan wel kloppen, ik ben namelijk ook geen prof. Dit is namelijk mijn eerste spel (of eigenlijk 2e ik heb ook wel eens een james bond 2-d spel gemaakrt van boven af) Ik doe mijn best om het er goed uit te laten zien.

gr,

alex

Ik doelde voornamelijk op de site en de trailer, trailer blijft zwart totdat het nummer af is gelopen, site is gehost op freewebs en dingen staan er dubbel op? Dat de game niet perfect is kan ik absoluut begrijpen.. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal,

Ik ben blij dat jullie het leuk vinden (-;

dat James Bond spel heb ik nooit echt uitgegeven, het is wel speelbaar maar nog niet 100 procent compleet.

De site is inderdaad nog onder onderhoud dus zal geupodate en verbeterd worden en het raait onder freewebs omdat dat... free is!

De echte trailer wordt trouwens stukke nbeter.

Gr,

Alex

Link to comment
Delen op andere websites

dat James Bond spel heb ik nooit echt uitgegeven, het is wel speelbaar maar nog niet 100 procent compleet.

Dat maakt mij niet uit dat het niet 100% is. Ik wil het wel eens doen. Want een goed begin is het halve werk. Dus als je eerste spel goed was moet je tweede ook goed zijn denk ik.

BTW nog een vraagje: Is er een mogelijkheid om Doom X op XP te spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

dat James Bond spel heb ik nooit echt uitgegeven, het is wel speelbaar maar nog niet 100 procent compleet.

Dat maakt mij niet uit dat het niet 100% is. Ik wil het wel eens doen. Want een goed begin is het halve werk. Dus als je eerste spel goed was moet je tweede ook goed zijn denk ik.

BTW nog een vraagje: Is er een mogelijkheid om Doom X op XP te spelen?

Dat zal helaas nit mogelijk zijn, het james bond spelletje is echter stukken minder goed dan dit spel dis je kan er niet echt een goede indictatie van krijgen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar waarom DX10? Als ik zo naar de plaatjes kijk zie ik toch wel veel dat een beetje San Andreas gelijke graphics heeft. En San Andreas gebruikt DX9...

FPS creator x10 is een game engine van €45,-, daarnaast is rakker126 (met alle respect) geen professional en in zijn eentje.

"Echte" games worden gemaakt met engine's van honderdduizenden zo niet miljoenen euro's en door een team van 100(den) professionals, de unreal 3 engine (gears of war, tom clancy games etc.) kost bijvoorbeeld €400.000,- meen ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...