Jump to content

Doom X

Recommended Posts

Geplaatst:
dat James Bond spel heb ik nooit echt uitgegeven, het is wel speelbaar maar nog niet 100 procent compleet.

Dat maakt mij niet uit dat het niet 100% is. Ik wil het wel eens doen. Want een goed begin is het halve werk. Dus als je eerste spel goed was moet je tweede ook goed zijn denk ik.

BTW nog een vraagje: Is er een mogelijkheid om Doom X op XP te spelen?

Dat zal helaas nit mogelijk zijn, het james bond spelletje is echter stukken minder goed dan dit spel dis je kan er niet echt een goede indictatie van krijgen :tu:

Mag ik hem wel dat James Spelletje? Ik hou van die Klassieke Top-Down Games. Dus het kan een slecht spel zijn ik wil het wel eens spelen

>>> Door Thundercover: Blijkbaar had je het nog niet door bij je vorige (verwijderde) bericht, maar vraag zulke dingen gewoon via PB en houd het topic schoon. Reacties verwijderd.<<<

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Heel misschien komt hij er ook voor de Xp, dan probeer ik hem te porten :7

----

Mag ik hem wel dat James Spelletje? Ik hou van die Klassieke Top-Down Games. Dus het kan een slecht spel zijn ik wil het wel eens spelen

Heb je het programma gememaker dan?

Bewerkt: door rakker126
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Site update

Hallo allemaal!

De ontwikkeling van doom X gaat erg goed en het spel is (bijna) klaar voor uitgave, hou het topic dus in de gaten!

Verder heb ik mijn website flink geupdate met nieuwe screenies, muziek en natuurlijk een nieuwe trailer van maarliefst 2 minuten.

kom gerust kijken als je wilt:

Voor het filmpje:

http://nl.youtube.com/watch?v=41pABZizOqQ

Voor het filmpje en website:

www.freewebs.com/doomXnl

En laat me weten wat je denkt, er is een gastenboek (-;

Gr,

Alex

Bewerkt: door rakker126

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...