Trabber Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Hallo, Ik speel nu al een tijdje GTA Vice City en ik heb op die van de filmstudio na alle missies uitgespeeld. Ik wil graag een keer met zon Boeing 737 vliegen. Ik heb em gedownload maar ik ben niet zo technisch dus ik weet nu wat ik daarna moet doen en die Mod installer is ook nie echt duidelijk :huh: Alvast bedankt, Trabber Reageren
Siender Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Hallo,Ik speel nu al een tijdje GTA Vice City en ik heb op die van de filmstudio na alle missies uitgespeeld. Ik wil graag een keer met zon Boeing 737 vliegen. Ik heb em gedownload maar ik ben niet zo technisch dus ik weet nu wat ik daarna moet doen en die Mod installer is ook nie echt duidelijk :huh: Alvast bedankt, Trabber de readme lezen! Reageren
Helmond90 Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 Hallo,Ik speel nu al een tijdje GTA Vice City en ik heb op die van de filmstudio na alle missies uitgespeeld. Ik wil graag een keer met zon Boeing 737 vliegen. Ik heb em gedownload maar ik ben niet zo technisch dus ik weet nu wat ik daarna moet doen en die Mod installer is ook nie echt duidelijk :huh: Alvast bedankt, Trabber de readme lezen! maar k heb de img-tool al gedownload en dan staat er dat hij voor gta 3 is in plaats van vc. hoe komt dat..? Reageren
djbob Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 Die imgtool kan je voor vice city en gta3 gebruiken! (en vice city is gta3!) Reageren
Helmond90 Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 Die imgtool kan je voor vice city en gta3 gebruiken!(en vice city is gta3!) volgensmij is gta vice city geen gta 3 Reageren
Helmond90 Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 Die imgtool kan je voor vice city en gta3 gebruiken!(en vice city is gta3!) maar bij mij komt er te staan dat er nix is gevonden enhij kan alleen maar naar gta3 file's zoeke :unsure: hoe kan da..? Reageren
Arjen Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 Jawel... Maar je moet zoeken naar een auto, bv: oceanic, banshee enz... Dat ligt er aan welke hij vervangt. btw... geen dubbelpost Reageren
Helmond90 Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 Jawel... Maar je moet zoeken naar een auto, bv: oceanic, banshee enz...Dat ligt er aan welke hij vervangt. btw... geen dubbelpost maar k kan heel gta vc nie vinde . daarom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.