Jump to content

Boeing 737


Trabber

Recommended Posts

Hallo,

Ik speel nu al een tijdje GTA Vice City en ik heb op die van de filmstudio na alle missies uitgespeeld. Ik wil graag een keer met zon Boeing 737 vliegen. Ik heb em gedownload maar ik ben niet zo technisch dus ik weet nu wat ik daarna moet doen en die Mod installer is ook nie echt duidelijk :huh:

Alvast bedankt,

Trabber

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik speel nu al een tijdje GTA Vice City en ik heb op die van de filmstudio na alle missies uitgespeeld. Ik wil graag een keer met zon Boeing 737 vliegen. Ik heb em gedownload maar ik ben niet zo technisch dus ik weet nu wat ik daarna moet doen en die Mod installer is ook nie echt duidelijk :huh:

Alvast bedankt,

Trabber

de readme lezen!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik speel nu al een tijdje GTA Vice City en ik heb op die van de filmstudio na alle missies uitgespeeld. Ik wil graag een keer met zon Boeing 737 vliegen. Ik heb em gedownload maar ik ben niet zo technisch dus ik weet nu wat ik daarna moet doen en die Mod installer is ook nie echt duidelijk  :huh:

Alvast bedankt,

Trabber

de readme lezen!

maar k heb de img-tool al gedownload en dan staat er dat hij voor gta 3 is in plaats van vc. hoe komt dat..?

Link to comment
Delen op andere websites

Die imgtool kan je voor vice city en gta3 gebruiken!

(en vice city is gta3!)

maar bij mij komt er te staan dat er nix is gevonden enhij kan alleen maar naar gta3 file's zoeke :unsure: hoe kan da..?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...