Svenie Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Svenie, hoe vaak win jij een contest wel? Maar alle winnaars gefeliciteerd met jullie 'prijzen' en de roem. Ik moet eerlijk zeggen niet zo vaak. In die drie jaar dat ik hier actief ben heb ik vier contest gewonnen, waarvan drie fotocontests. GTA San Andreas fotocontest IV, GTA Vice City fotocontest III, deze (SA fotocontest 6 dus) en GTA Vice City tijdstrijders, dat valt al bij al nog goed mee dus. Maar goed, ik wil allereest iedereen bedanken die doorheen de weken op mij heeft gestemd en waardoor ik me vandaag de winnaar van de zesde SA fotocontest mag noemen. Verder geef ik mijn complimenten aan de uitstekende organisatie die ervoor zorgde dat alles in goede banen liep en dat bijna elke ronde iedereen een screen instuurde. Knap staaltje Hannes. Ten laatste wil ik Ikkes nog eens feliciteren, ik had eerlijk gezegd gedacht dat hij op het hoogste schavotje zou staan, maar verrassend genoeg ben ik dat. Wat ik wil zeggen: prachtige screens, vooral diegene die je hebt ingestuurde in de laatste ronde was echt knap. Ik kijk er al naar uit om tegen elkaar te strijden in een volgende contest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 gefeliciteert : Svenie , Ikkes , MartyCeha en de rest natuurlijk ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Maar wie was nu toch dat geheime jurylid? Dat was ik zelf. :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 feli winnaars jammer dat ik niet mee kon doen omdatik pas sa heb geinstaleerd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Van harte gefeliciteerd Svenie en bedankt voor de mooie woorden . Overigens wil ik ook Hanneswasco bedanken voor de prima organisatie van deze mooie contest en mocht er een gevolg komen ben ik zeker weer van de partij. Als laatste wil ik de andere deelnemers van harte feliciteren met hun prijzen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts