Jump to content

[SA] San Andreas Photographer


Hanneswasco

Recommended Posts

Svenie, hoe vaak win jij een contest wel? Maar alle winnaars gefeliciteerd met jullie 'prijzen' en de roem.

Ik moet eerlijk zeggen niet zo vaak. In die drie jaar dat ik hier actief ben heb ik vier contest gewonnen, waarvan drie fotocontests. GTA San Andreas fotocontest IV, GTA Vice City fotocontest III, deze (SA fotocontest 6 dus) en GTA Vice City tijdstrijders, dat valt al bij al nog goed mee dus.

Maar goed, ik wil allereest iedereen bedanken die doorheen de weken op mij heeft gestemd en waardoor ik me vandaag de winnaar van de zesde SA fotocontest mag noemen. Verder geef ik mijn complimenten aan de uitstekende organisatie die ervoor zorgde dat alles in goede banen liep en dat bijna elke ronde iedereen een screen instuurde. Knap staaltje Hannes. Ten laatste wil ik Ikkes nog eens feliciteren, ik had eerlijk gezegd gedacht dat hij op het hoogste schavotje zou staan, maar verrassend genoeg ben ik dat. Wat ik wil zeggen: prachtige screens, vooral diegene die je hebt ingestuurde in de laatste ronde was echt knap. Ik kijk er al naar uit om tegen elkaar te strijden in een volgende contest.

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd Svenie ;) en bedankt voor de mooie woorden :puh: .

Overigens wil ik ook Hanneswasco bedanken voor de prima organisatie van deze mooie contest en mocht er een gevolg komen ben ik zeker weer van de partij.

Als laatste wil ik de andere deelnemers van harte feliciteren met hun prijzen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...