Jump to content

[PROJECT]Dutch Gamerzz Community

NickyHendriks

Recommended Posts

Wie heeft er nog voortgang? Ik wil echt voortgang zien... Ik heb trouwens de TDM Script hebben want ik heb het per ongelijk verwijderd en me prullenbak staat leeg (schijfopruiming)

Delen op andere websites

• 2 maanden later...
  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickyHendriks

92

• Remcconen

26

• Juwayri

22

• WackoX

11

Uhm... Ik heb nu zelf ook een Server :Y En die is Home-Hosted alleen als ik bijvoorbeeld vanaf mijn eigen IP wil doen... Waar in de CFG moet ik deze dan invullen?

In server.cfg stel je alleen de poort in, kies de poort die jij open hebt gesteld. In SA:MP voer je dan jouw IP in, met daarachter de door jouw ingevoerde poort. Dus zoiets: (X)XX.XXX.XXX.XX:7777

Wel leuk, dit gaat rivaliteit worden ^_^ Ben zelf namelijk ook met een server bezig, alleen denk ik dat daar meer voortgang in zit :7

Delen op andere websites

Hoe lang staat dit hier al? Ik heb dit topic nog nooit gezien ...

Forumnaam: Big Boss

SAMP-Naam: Vince[bE]

Wat ga ik doen: Scripten (RP, DM, ben niet goed in race maken), mappen en eventueel hosten (moet wel RCON admin zijn dan - 24/7) als dat nodig is.

Delen op andere websites

Ik denk dat jullie aan het met rust laten van dit topic wel konden zien dat het een beetje was gestopt en dat er dan geen post nodig was. Helaas moeten mensen altijd topics omhoog bumpen. En de reden dat ik stop? Er was echt te weinig voortgang per 2 weken. Er werd niets uitgevoerd etc. En daardoor ben ik gestopt met dit.

@hierboven: Dat kun je ook zeggen :)

>>> Door Svenie: U vraag is mijn bevel :slotje: <<<

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...