Jump to content

[PROJECT]Dutch Gamerzz Community


NickyHendriks

Recommended Posts

Wat leuk dat je mijn mapje toch nog hebt gebruikt... :7

@Over dat DM in LV: Het leek mij leuker voor race/stunt in LV vanwege de hele rechte wegen, ik kan er naast zitten. Aangezien stunten en racen mij niet zoveel boeit, maar moet toch ook aan anderen denken. :puh:

Precies :Y

Stunten en racen kunnen we beter doen in Las Venturas i.v.m. de vele rechte wegen die daar aanwezig zijn. Los Santos is beter geschikt voor Deathmatch. (Veel 'verstop' plekjes)

Ik ga morgen even op zoek naar die voertuigen en zal zo'n landmijn-script in elkaar zetten. :)

Het is al zo :7

Nog ideetjes nodig? :7

Verzin maar iets ^_^ Wil jij anders locaties maken voor de huizen in het RPG gebied? Ik ga ondertussen ff een tijdelijk forumpje op IPBFree aanmaken voor alle scripts enzo... Totdat het officieel is op GTAForum

Ik kan niet scripten, als je dat bedoelt... Bovendien, waarom niet gewoon alle huizen? :puh:

Niet scripten :N Maar met een snapmapje ;) En maak anders maar locaties van alle huizen :bier:

Dat word een werk... :7

gewoon doen... :Y Dan krijg je tenminste nog iets wat word gewaardeerd ;)

Jaja, doe het al... :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    92

  • Remcconen

    26

  • Juwayri

    22

  • WackoX

    11

Ik ga ondertussen ff een tijdelijk forumpje op IPBFree aanmaken voor alle scripts enzo... Totdat het officieel is op GTAForum

Is dat forum er al?

Edit:

=>hier<= zijn de voertuigen die we eventueel kunnen gaan gebruiken. Het zijn er 352 verdeeld over heel San Andreas. Ik heb ze vroeger voor mijn eigen server gebruikt.

Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ondertussen ff een tijdelijk forumpje op IPBFree aanmaken voor alle scripts enzo... Totdat het officieel is op GTAForum

Is dat forum er al?

Edit:

=>hier<= zijn de voertuigen die we eventueel kunnen gaan gebruiken. Het zijn er 352 verdeeld over heel San Andreas. Ik heb ze vroeger voor mijn eigen server gebruikt.

Nog niet :N Maar k maak anders wel ff een phpBB3 forumpje aan. Die is er wel al maar nog zwaar in de WIP... En ik denk dat als we dat forum hebben we hier helaas niet verder mogen gaan :N Omdat we ons eigen forum hebben dan zegmaar :( En over die voertuigen... Mooi gedaan...

En toch ff over het forum... Ik ga de bestanden verwijderen en er SMF opzetten ipv phpBB3 tenzei iemand nog een ander gratis forum systeem weet waar k de files zelf moet uploaden. Want SMF werkt niet zo fijn.

En ik wil vragen wat een goede host is voor tot nu toe 30 personen die gratis is. Dit is omdat we dan zegmaar de Scripts kunnen testen enzovoorts. Juwayri had een server hoorde ik :Y En staat die in de server lijst? Kun je het een nieuwe Naam en Gamemode geven in de lijst?

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Nog niet :N Maar k maak anders wel ff een phpBB3 forumpje aan. Die is er wel al maar nog zwaar in de WIP... En ik denk dat als we dat forum hebben we hier helaas niet verder mogen gaan :N Omdat we ons eigen forum hebben dan zegmaar :( En toch ff over het forum... Ik ga de bestanden verwijderen en er SMF opzetten ipv phpBB3 tenzei iemand nog een ander gratis forum systeem weet waar k de files zelf moet uploaden. Want SMF werkt niet zo fijn.
En ik wil vragen wat een goede host is voor tot nu toe 30 personen die gratis is. Dit is omdat we dan zegmaar de Scripts kunnen testen enzovoorts. Juwayri had een server hoorde ik :Y En staat die in de server lijst? Kun je het een nieuwe Naam en Gamemode geven in de lijst?

Iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog niet :N Maar k maak anders wel ff een phpBB3 forumpje aan. Die is er wel al maar nog zwaar in de WIP... En ik denk dat als we dat forum hebben we hier helaas niet verder mogen gaan :N Omdat we ons eigen forum hebben dan zegmaar :( En toch ff over het forum... Ik ga de bestanden verwijderen en er SMF opzetten ipv phpBB3 tenzei iemand nog een ander gratis forum systeem weet waar k de files zelf moet uploaden. Want SMF werkt niet zo fijn.
En ik wil vragen wat een goede host is voor tot nu toe 30 personen die gratis is. Dit is omdat we dan zegmaar de Scripts kunnen testen enzovoorts. Juwayri had een server hoorde ik :Y En staat die in de server lijst? Kun je het een nieuwe Naam en Gamemode geven in de lijst?

Iemand?

Ik heb een eigen testserver maar hij is niet 24/7 online.

Is home-hosted van redelijke goede kwaliteit.

Ik weet niet of je weet hoe je een server.cfg maakt.

Maar stuur mij de server.cfg zoals jij hem wilt hebben.

zoals evt. wachtwoord naam gamemode naam (heb gm nog niet)

evt. filterscripts. etc. etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog niet :N Maar k maak anders wel ff een phpBB3 forumpje aan. Die is er wel al maar nog zwaar in de WIP... En ik denk dat als we dat forum hebben we hier helaas niet verder mogen gaan :N Omdat we ons eigen forum hebben dan zegmaar :( En toch ff over het forum... Ik ga de bestanden verwijderen en er SMF opzetten ipv phpBB3 tenzei iemand nog een ander gratis forum systeem weet waar k de files zelf moet uploaden. Want SMF werkt niet zo fijn.
En ik wil vragen wat een goede host is voor tot nu toe 30 personen die gratis is. Dit is omdat we dan zegmaar de Scripts kunnen testen enzovoorts. Juwayri had een server hoorde ik :Y En staat die in de server lijst? Kun je het een nieuwe Naam en Gamemode geven in de lijst?

Iemand?

Ik heb een eigen testserver maar hij is niet 24/7 online.

Is home-hosted van redelijke goede kwaliteit.

Ik weet niet of je weet hoe je een server.cfg maakt.

Maar stuur mij de server.cfg zoals jij hem wilt hebben.

zoals evt. wachtwoord naam gamemode naam (heb gm nog niet)

evt. filterscripts. etc. etc.

Oh ok... Maar de cfg is toch gewoon het script in Kladblok plakken en opslaan als CFG? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ok... Maar de cfg is toch gewoon het script in Kladblok plakken en opslaan als CFG? :?

Hehe, nee, de server.cfg is een bestand waarin een aantal instellingen staan voor de server.

echo Executing Server Config...
lanmode 0
rcon_password
maxplayers
port 
hostname 
gamemode0 
filterscripts
announce 1
query 1
weburl www.gtaforum.nl

Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

Wat hy zamgod zegt is wel waar hoor :puh:

Je plakt of bewerkt in Kladblok en dan doe je opslaan als

en dan kies je Alle Bestanden en wijzig je naam naar

<naam>.cfg

Of ben ik verkeerd ? :puh:

Ik kan ook wel server doen

Heb vroeger ook nog gescript enz ;)

Gratzz

Link to comment
Delen op andere websites

Of ben ik verkeerd ? :puh:

Ja, je moet niet het hele script kopiëren en plakken in server.cfg

Het .pwn bestand is het bestand waar je je script in maakt/aanpast

Het .amx bestand is de ge-compilde .pwn bestand. Dit bestand word uiteindelijk door sa:mp gelezen.

Het .cfg bestand is het bestand met de instellingen voor de server, zoals de naam, max aantal spelers, rcon-wachtwoord en de naam van het .amx bestand dat je wilt gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu ook Ftp :dans:

Dus als je Ftp acc. moet hebben vraag me dan en je krijgt gegevens via pm.

En Zamgod geef me ook even door wie volledige rechten moeten hebben, dus die toegang moeten hebben tot alle scripts. Etc.

(Alles is mogelijk dus geef me het me maar door ;))

Ik heb al een centrale map, zodra een begin van de server in staat zorg ik dat dit zoveel mogelijk online is. Door de server als Service te draaien. Hierdoor wordt de server gestart als m'n pc start en stopt hij pas als de pc uit gaat of als ik hem handmatig uitzet.

Bewerkt: door Juwayri
Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu ook Ftp :dans:

Dus als je Ftp acc. moet hebben vraag me dan en je krijgt gegevens via pm.

En Zamgod geef me ook even door wie volledige rechten moeten hebben, dus die toegang moeten hebben tot alle scripts. Etc.

(Alles is mogelijk dus geef me het me maar door ;))

Ik heb al een centrale map, zodra een begin van de server in staat zorg ik dat dit zoveel mogelijk online is. Door de server als Service te draaien. Hierdoor wordt de server gestart als m'n pc start en stopt hij pas als de pc uit gaat of als ik hem handmatig uitzet.

Stuur me de gegevens maar door :Y En wie volledige toegang moeten hebben?

  • Remcconen
  • WackoX
  • Sandra (ze script toch ook?)
  • En Uhm... Ik :)^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat eve alle 14 pagina's te lezen :engel:

en weet niet of jullie nog ideeën nodig hebben

mijn idee was om een soort tol tussen de gebieden te plaatsen waar je met /enter in kan ofzoiets

het was maar een ideetje

veel succes verder :tu:

grz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat eve alle 14 pagina's te lezen :engel:

en weet niet of jullie nog ideeën nodig hebben

mijn idee was om een soort tol tussen de gebieden te plaatsen waar je met /enter in kan ofzoiets

het was maar een ideetje

veel succes verder :tu:

grz :cya:

Het idee'tje klinkt anders wel leuk. Maar met /enter lijkt me wat minder. Dan lijkt me beter om hekken te maken tussen elk gebied en je alleen via een Weg erdoor kan en je perse Tol moet betalen

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat eve alle 14 pagina's te lezen :engel:

en weet niet of jullie nog ideeën nodig hebben

mijn idee was om een soort tol tussen de gebieden te plaatsen waar je met /enter in kan ofzoiets

het was maar een ideetje

veel succes verder :tu:

grz :cya:

Het idee'tje klinkt anders wel leuk. Maar met /enter lijkt me wat minder. Dan lijkt me beter om hekken te maken tussen elk gebied en je alleen via een Weg erdoor kan en je perse Tol moet betalen

ja bijvoorbeeld

grz

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...