Jump to content

[PROJECT]Dutch Gamerzz Community


NickyHendriks

Recommended Posts

Zondagen en 19:00 zijn beide voor mij onhaalbaar, zondag doe ik m'n huiswerk en 's avonds mag 't gewoon niet. Ik kan wel overdag en vrijdagen soms 's avonds (dus ook niet altijd).

Ik kan ook niet op zondag om 19:00. Omdat ik 's avonds altijd naar me vriendin ben. Ik kan elke schooldag op donderdag na tot ruim 17:00 uur. Daarna heb ik geen tijd meer omdat ik dan moet eten en ik dan altijd naar me vriendin ben. Ik zal kijken of ik eens een keertje een hele avond vrij kan plannen voor het project ;):bier:

Voor mij wordt het ook niet haalbaar en we hebben toch dit topic?

EDIT: O nee, je kunt hier moeilijk de scripts gaan showen :muur:

Bewerkt: door Juwayri
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    92

  • Remcconen

    26

  • Juwayri

    22

  • WackoX

    11

Ik wil eventueel wel meehelpen, mijn SA MP naam is [NL]Fiegel5. Ik wil eventueel wel admin zijn op de server, om net zoals TG de orde te handhaven (hoe hij dat zo mooi zei). Ook heb ik meestal wel frisse ideeën. En ah, zam je mag me niet. I know, maar een nieuw start is altijd wel lachen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil eventueel wel meehelpen, mijn SA MP naam is [NL]Fiegel5. Ik wil eventueel wel admin zijn op de server, om net zoals TG de orde te handhaven (hoe hij dat zo mooi zei). Ook heb ik meestal wel frisse ideeën. En ah, zam je mag me niet. I know, maar een nieuw start is altijd wel lachen..

Nou die hekel is ondertssen al lang verdwenen. En je mag meedoen van mij. Een nieuw begin tussen ons.

Link to comment
Delen op andere websites

:7 Wat ontroerend.... :puh:

Ja he :7 Nouja wat is de voortgang? En wie doet nou wat? de TDM is volgens mij bijna klaar. Wie wilt die huizen maken wat ik in dit topic een keertje tegenkwam? Gewoon de standaard van SASP gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou eventueel ook wel wat willen doen, ik heb nog nooit wat met eigen servers gedaan maar zou het wel graag willen.. ik kan wel een aardig omgaan met photoshop maar ik volg ook wel tutorials dus als jullie nog hulp nodig hebben... zou ik het leuk vinden

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou eventueel ook wel wat willen doen, ik heb nog nooit wat met eigen servers gedaan maar zou het wel graag willen.. ik kan wel een aardig omgaan met photoshop maar ik volg ook wel tutorials dus als jullie nog hulp nodig hebben... zou ik het leuk vinden

Ik zal overleggen met het team of je erbij mag. Dit heb ik net bedacht en het scheelt veel onenigheid. Dus je krijg binnenkort de uitslag

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou eventueel ook wel wat willen doen, ik heb nog nooit wat met eigen servers gedaan maar zou het wel graag willen.. ik kan wel een aardig omgaan met photoshop maar ik volg ook wel tutorials dus als jullie nog hulp nodig hebben... zou ik het leuk vinden

Ja, Als jij kan laten zien dat je mooi kan photoshoppen, dan ben je aangenomen :)!

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou eventueel ook wel wat willen doen, ik heb nog nooit wat met eigen servers gedaan maar zou het wel graag willen.. ik kan wel een aardig omgaan met photoshop maar ik volg ook wel tutorials dus als jullie nog hulp nodig hebben... zou ik het leuk vinden

Ja, Als jij kan laten zien dat je mooi kan photoshoppen, dan ben je aangenomen :)!

Ik vraag me af waar hij met zijn werkjes blijft :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou eventueel ook wel wat willen doen, ik heb nog nooit wat met eigen servers gedaan maar zou het wel graag willen.. ik kan wel een aardig omgaan met photoshop maar ik volg ook wel tutorials dus als jullie nog hulp nodig hebben... zou ik het leuk vinden

Ja, Als jij kan laten zien dat je mooi kan photoshoppen, dan ben je aangenomen :)!

Ik vraag me af waar hij met zijn werkjes blijft :?

Ik heb dit maar naar hem gestuurd:

ej79s1.gif

Beste,

Je hebt je aangemeld bij de Dutch Gamerzz Community, een SAMP Project geleid door mij en Remcconen.

We hebben aan jou voorgesteld dat je erbij mag komen als je wat van je Photoshop werken laat zien (in het topic). Zo kan ik samen met Remcconen en de rest van het team overleggen of je erbij mag. Want als jij niks post dan komen we met niks verder en word je na ongeveer een week á 2 weken afgewezen. Dit is omdat het team dan op te veel mensen kan wachten en er teveel gelet moet worden op de aanmeldingen. Dus bij deze wil ik vragen of je je werken tot Zondag a.s. (24 November) om 19:00 uur je werken in te leveren. Als je dit niet doet word je afgewezen bij dit project.

Met Vriendelijke Groeten,

Zamg0d1, Remcconen, en de rest van het team.

Link to comment
Delen op andere websites

ik was even een tijdje AFK computer was bij de maker ik post so snel ogelijk paar...

maar vind het moeilijk om een thema te kiezen... kleuren etc dus als jullie zo vriendelijk zouden willen zijn xD

dit creatuur heb ik 2 weken geleden gemaakt ik vind hem wel leuk

signyelleyhk7.jpg

Bewerkt: door yelleyfish
Link to comment
Delen op andere websites

ik was even een tijdje AFK computer was bij de maker ik post so snel ogelijk paar...

maar vind het moeilijk om een thema te kiezen... kleuren etc dus als jullie zo vriendelijk zouden willen zijn xD

Nou maak maar wat je wilt ;) Maak anders eens een SAMP Sig met de tekst: Dutch Gamerzz Community.

dit creatuur heb ik 2 weken geleden gemaakt ik vind hem wel leuk

signyelleyhk7.jpg

Het ziet er goed uit hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik was even een tijdje AFK computer was bij de maker ik post so snel ogelijk paar...

maar vind het moeilijk om een thema te kiezen... kleuren etc dus als jullie zo vriendelijk zouden willen zijn xD

Nou maak maar wat je wilt ;) Maak anders eens een SAMP Sig met de tekst: Dutch Gamerzz Community.

dit creatuur heb ik 2 weken geleden gemaakt ik vind hem wel leuk

signyelleyhk7.jpg

Het ziet er goed uit hoor :)

Idd, het ziet er best strak uit, als je zoiets voor DGC maakt vind ik dat je aangenomen moet worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, het ziet er best strak uit, als je zoiets voor DGC maakt vind ik dat je aangenomen moet worden!

Nou daar word dan nog over gesproken. Via MSN gaan we met zijn allen stemmen. En ik zit eraan te denken om met zondag om 13:00 (?) uur een MSN Meeting te houden. Dan kunnen we Brainstormen en dan kunnen we vertellen wat we al hebben en ook stemmen of yelleyfish erbij mag komen

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, het ziet er best strak uit, als je zoiets voor DGC maakt vind ik dat je aangenomen moet worden!

Nou daar word dan nog over gesproken. Via MSN gaan we met zijn allen stemmen. En ik zit eraan te denken om met zondag om 13:00 (?) uur een MSN Meeting te houden. Dan kunnen we Brainstormen en dan kunnen we vertellen wat we al hebben en ook stemmen of yelleyfish erbij mag komen

Zondeg 13:00?? Lekkere tijd. Dan doe ik mijn huiswerk wel iets later. Ik ben er :D
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...