Jump to content

[PROJECT]Dutch Gamerzz Community


NickyHendriks

Recommended Posts

Is er nog voortang ofzo? Ik wil wel Sigies maken maar we hebben geen naam :N

DGC? Dutch Gamers Communitie?

En ik ben al bezig met camp script alleen min probleem is: Bij OnPlayerConnect verkrijg ik de speler pos maar als ik ze nou weer wil gebruiken in een andere callback hoe doe ik dat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    92

  • Remcconen

    26

  • Juwayri

    22

  • WackoX

    11

Is er nog voortang ofzo? Ik wil wel Sigies maken maar we hebben geen naam :N

DGC? Dutch Gamers Communitie?

En ik ben al bezig met camp script alleen min probleem is: Bij OnPlayerConnect verkrijg ik de speler pos maar als ik ze nou weer wil gebruiken in een andere callback hoe doe ik dat dan?

Die naam is wel mooi. Maar dat scripten snap ik weer niks van. Maar welke file in MEd moet ik hebben voor Desert en San Fierro te openen?

Link to comment
Delen op andere websites

Is er nog voortang ofzo? Ik wil wel Sigies maken maar we hebben geen naam :N

DGC? Dutch Gamers Communitie?

En ik ben al bezig met camp script alleen min probleem is: Bij OnPlayerConnect verkrijg ik de speler pos maar als ik ze nou weer wil gebruiken in een andere callback hoe doe ik dat dan?

Die naam is wel mooi. Maar dat scripten snap ik weer niks van. Maar welke file in MEd moet ik hebben voor Desert en San Fierro te openen?

Gebruik MTA ME en je kan de hele wereld aanpassen :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Is er nog voortang ofzo? Ik wil wel Sigies maken maar we hebben geen naam :N

DGC? Dutch Gamers Communitie?

En ik ben al bezig met camp script alleen min probleem is: Bij OnPlayerConnect verkrijg ik de speler pos maar als ik ze nou weer wil gebruiken in een andere callback hoe doe ik dat dan?

Maak bovenaan je script de variabelen aan, sla de coördinaten bij OnPlayerConnect (waar je dit in hemelsnaam voor nodig hebt..) in die variabelen op, bij de andere callback er weer uithalen en je bent klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Forumnaam: Kefin

SAMP-Naam: [LSP]Kevin meestal

Wat ga ik doen: eehm ik kan niet zo echt goed scripten maar ik kan wel goede forums maken en dan bedoel ik egt goede ik kan ook reclame maken en ik heb veel admin evaring

Link to comment
Delen op andere websites

Forumnaam: Kefin

SAMP-Naam: [LSP]Kevin meestal

Wat ga ik doen: eehm ik kan niet zo echt goed scripten maar ik kan wel goede forums maken en dan bedoel ik egt goede ik kan ook reclame maken en ik heb veel admin evaring

Je mag mij wel een link sturen van een forum van jou. Admin ervaring zijn we nog niet nodig en reclame natuurlijk wel :puh: PS(Off-Topic): Ik ben IceMan van RPAS :puh:

>>>>Voor de rest die nu in het lijstje staat in het begin: PM me met een plaatje/link/iets anders van wat jij gemaakt hebt. Dan kunnen we de definitiefe crew samenstellen. Als je al een opdracht hebt: PM mij die dan.<<<<

Bewerkt: door Remcconen
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand nog Voortgang te posten? Ik ga straks aan de Signatures werken ;)
Ik heb zeker vooruitgang te posten :Y

Ik heb mijn Anti-Camp FilterScript af :dans:

Filmpje komt zo, eerst ff eten.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand nog Voortgang te posten? Ik ga straks aan de Signatures werken ;)
Ik heb zeker vooruitgang te posten :Y

Ik heb mijn Anti-Camp FilterScript af :dans:

Filmpje komt zo, eerst ff eten.

Ok. Ik wil echt de naam weten. Pas dan kan ik een Sigie maken. Ik zal wel zometeen beginnen na Las Vegas met Sigies maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...