Jump to content

[PROJECT]Dutch Gamerzz Community


NickyHendriks

Recommended Posts

Misschien kan ik van mijn clanserver op SA:MP nog wat ideetjes (en eventueel hele maps!) afluizen, als jullie en (vooral) zij daar mee akkoord gaan.

van mij mag je

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    92

  • Remcconen

    26

  • Juwayri

    22

  • WackoX

    11

Ik zie dat er nu al 15 mensen willen scripten, dat is opzich niet zo erg, maar ik zie dat sommige daarvan pas net beginnen met scripten, en dat heeft eigenlijk geen zin.

Bewerkt: door WackoX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat er nu al 15 mensen willen scripten, dat is opzich niet zo erg, maar ik zie dat sommige daarvan pas net beginnen met scripten, en dat heeft eigenlijk geen zin.

Toen ik en waarschijnlijk jij begonnen met scripten, konden wij er ook niets van

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat er nu al 15 mensen willen scripten, dat is opzich niet zo erg, maar ik zie dat sommige daarvan pas net beginnen met scripten, en dat heeft eigenlijk geen zin.

Toen ik en waarschijnlijk jij begonnen met scripten, konden wij er ook niets van

Dat klopt, maar als ik net begin met scripten ga ik me toch ook niet meteen aanmelden als scripter terwijl ik nog geeneens alles kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat er nu al 15 mensen willen scripten, dat is opzich niet zo erg, maar ik zie dat sommige daarvan pas net beginnen met scripten, en dat heeft eigenlijk geen zin.

Toen ik en waarschijnlijk jij begonnen met scripten, konden wij er ook niets van

Dat klopt, maar als ik net begin met scripten ga ik me toch ook niet meteen aanmelden als scripter terwijl ik nog geeneens alles kan.

1-0 voor WackoX.

WackoX heeft wel gelijk. Ze melden zich aan op het moment dat ze net beginnen. Dan komen wij straks vast te zitten om dat hun niet klaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat er nu al 15 mensen willen scripten, dat is opzich niet zo erg, maar ik zie dat sommige daarvan pas net beginnen met scripten, en dat heeft eigenlijk geen zin.

Toen ik en waarschijnlijk jij begonnen met scripten, konden wij er ook niets van

Dat klopt, maar als ik net begin met scripten ga ik me toch ook niet meteen aanmelden als scripter terwijl ik nog geeneens alles kan.

1-0 voor WackoX.

WackoX heeft wel gelijk. Ze melden zich aan op het moment dat ze net beginnen. Dan komen wij straks vast te zitten om dat hun niet klaar zijn.

Precies daar ben ik het wel mee eens. Wie zijn pas begonnen met scripten? Ik kan zelf ook niet scripten maar ik ga denk ik Mappen. Want ik kan wel een beetje overweg met MEd. En ik maak Signatures en bijvoorbeeld Billboards

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het als ik eerlijk ben een hartstikke leuk idee. Maar WackoX heeft gelijk. Dit is waarschijnlijk niet zo'n project wat je met een paar scripters kan maken. Je hebt echt een goede kern nodig een paar goede scripters en een paar minder goede die kunnen worden geholpen door de goede scripters. Ook als jullie er echt een grote server van willen maken moet er natuurlijk geld in worden gestoken. En dan niet in het huren van de scripters maar het huren van server ruimte zodat er meer dan 10 spelers op de server kunnen.

Zelf heb ik jamemr genoeg maar heel heel heel weinig ervaring met San Andreas Multi Player scripten ik kan misschien alleen een command maken. In iedergeval veel succes.

En het is niet aanvallend bedoelt of dat jullie moeten stoppen ik wou gewoon even zeggen dat het niet zomaar iets is.

Heel veel succes en als hij af is kom ik zeker langs :D .

-Omar-

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het als ik eerlijk ben een hartstikke leuk idee. Maar WackoX heeft gelijk. Dit is waarschijnlijk niet zo'n project wat je met een paar scripters kan maken. Je hebt echt een goede kern nodig een paar goede scripters en een paar minder goede die kunnen worden geholpen door de goede scripters. Ook als jullie er echt een grote server van willen maken moet er natuurlijk geld in worden gestoken. En dan niet in het huren van de scripters maar het huren van server ruimte zodat er meer dan 10 spelers op de server kunnen.

Zelf heb ik jamemr genoeg maar heel heel heel weinig ervaring met San Andreas Multi Player scripten ik kan misschien alleen een command maken. In iedergeval veel succes.

En het is niet aanvallend bedoelt of dat jullie moeten stoppen ik wou gewoon even zeggen dat het niet zomaar iets is.

Heel veel succes en als hij af is kom ik zeker langs :D .

-Omar-

Ik heb begrip voor wat je zegt. Ik wil ook nog gaan zoeken naar een Host. En ik zit ook te denken dat als het kan dat bijvoorbeeld iedereen een kleine bijdrage levert aan de host. Als iedereen het er mee eens is

Link to comment
Delen op andere websites

Forumnaam: Loewie

SAMP-Naam: Loewie

Wat ga ik doen: scripte

EDIT: Maar ben nu druk bezig met men 2 servers te maken. Maar ik wil wel meedoen.

Ofnee, ik doe toch nie mee ik ga men tijd steken in men eigen 2 servers. Veel succes nog ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet alle berichten gelezen maar toch wel een deeltje.

Een paar suggesties/ideeën.

  • SVN - Met SVN kan je je script bestanden goed ordenen en beter samenwerken dat elkaar de laatste files over MSN sturen
  • Host - Is er al iemand die de server wilt hosten?
  • Aantal scripters - Een goede script maak je niet met 15 mensen. Probeer de groep misschien te verkleinen tot 5 scripters.
  • Taken - Sommige taken zijn waardeloos. Bijv. een server admin, terwijl je nog niet eens (naar mijn weten) een host hebt voor de server. Of een 'ideeënman'... alsof de 15 scripters geen ideeën hebben.
  • De leider - Een leider die uiteindelijk het makkelijkste doet? Lijkt me een beetje raar. De leider zou juist het meeste werk moeten doen (en dus ook scripten).

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee doen. Veel succes met dit project in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet alle berichten gelezen maar toch wel een deeltje.

Een paar suggesties/ideeën.

  • SVN - Met SVN kan je je script bestanden goed ordenen en beter samenwerken dat elkaar de laatste files over MSN sturen
  • Host - Is er al iemand die de server wilt hosten?
  • Aantal scripters - Een goede script maak je niet met 15 mensen. Probeer de groep misschien te verkleinen tot 5 scripters.
  • Taken - Sommige taken zijn waardeloos. Bijv. een server admin, terwijl je nog niet eens (naar mijn weten) een host hebt voor de server. Of een 'ideeënman'... alsof de 15 scripters geen ideeën hebben.
  • De leider - Een leider die uiteindelijk het makkelijkste doet? Lijkt me een beetje raar. De leider zou juist het meeste werk moeten doen (en dus ook scripten).

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee doen. Veel succes met dit project in ieder geval.

Het nadeel is dat ik niet kan scripten. Ik kan wel met MEd overweg en de Maps een beetje maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet alle berichten gelezen maar toch wel een deeltje.

Een paar suggesties/ideeën.

  • SVN - Met SVN kan je je script bestanden goed ordenen en beter samenwerken dat elkaar de laatste files over MSN sturen
  • Host - Is er al iemand die de server wilt hosten?
  • Aantal scripters - Een goede script maak je niet met 15 mensen. Probeer de groep misschien te verkleinen tot 5 scripters.
  • Taken - Sommige taken zijn waardeloos. Bijv. een server admin, terwijl je nog niet eens (naar mijn weten) een host hebt voor de server. Of een 'ideeënman'... alsof de 15 scripters geen ideeën hebben.
  • De leider - Een leider die uiteindelijk het makkelijkste doet? Lijkt me een beetje raar. De leider zou juist het meeste werk moeten doen (en dus ook scripten).

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee doen. Veel succes met dit project in ieder geval.

Wie zegt dat we 15scripters hebben :duh:

Tot nu toe(na mijn weten) hebben we er 4: Sandra, VWOer, WackoX en ik :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...