Jump to content

[PROJECT]Dutch Gamerzz Community


NickyHendriks

Recommended Posts

Jullie willen

Race, Stunt, RPG, Free Roam en Deathmatch/TeamDM

Drift misschien ook nog?

Als mij wordt doorgegeven waar de DM-area's moeten komen kan ik er misschien al een paar maken. (Incl. script in FS)

En ik neem aan dat alle objecten in een streamer komen? Welke wordt dat? Vind persoonlijk xObjects wel fijn.

Ik vind trouwens dat de stadions er ook wel in mogen ;)

*lijsten*

Meer kan ik er zo niet vinden/bedenken.

Het lijkt me wel mooi al die dingen erin te hebben. Ik zit te denken aan een DM stuk en die te verdelen dat je alleen maar bepaalde wapens in een bepaald gebied kan hebben. Bijvoorbeeld dit:

SASF-DM-SAMP.jpg

Als voorbeeldje

En dit heeft Bassssss eens gemaakt:

Sanandreasradar-1.gif

Even terug te komen op die vorige map, als je area's wilt maken zal het erg moeilijk en anders heel veel werk worden omdat zo te maken, rechte stukken zijn makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    92

  • Remcconen

    26

  • Juwayri

    22

  • WackoX

    11

Jullie willen

Race, Stunt, RPG, Free Roam en Deathmatch/TeamDM

Drift misschien ook nog?

Als mij wordt doorgegeven waar de DM-area's moeten komen kan ik er misschien al een paar maken. (Incl. script in FS)

En ik neem aan dat alle objecten in een streamer komen? Welke wordt dat? Vind persoonlijk xObjects wel fijn.

Ik vind trouwens dat de stadions er ook wel in mogen ;)

*lijsten*

Meer kan ik er zo niet vinden/bedenken.

Het lijkt me wel mooi al die dingen erin te hebben. Ik zit te denken aan een DM stuk en die te verdelen dat je alleen maar bepaalde wapens in een bepaald gebied kan hebben. Bijvoorbeeld dit:

Als voorbeeldje

En dit heeft Bassssss eens gemaakt:

Even terug te komen op die vorige map, als je area's wilt maken zal het erg moeilijk en anders heel veel werk worden omdat zo te maken, rechte stukken zijn makkelijker.

We willen ook gewoon rechte stukken. Maar Bassssss heeft die gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok. Ik en Recconen hebben besloten om de Indeling van Bassssss te gebruiken. Dus we kunnen nu echt beginnen :tu: Ik ga Mappen (proberen). En ik wil dat de Scripters beginnen. Want hoe eerder we uit de beginfase zijn hoe groter de kans is op een Subforum

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht laat ik alles maar eens op een rijtje zetten wie wat al gedaan heeft. Sta je er niet tussen PB me dan even dan pas ik het aan. Dit is alleen voor mensen die al iets afhebben/een opdracht hebben

Wie Wat doe je Wat heb je gedaan
Remcconen Scripten Anti-Camp FS+LS TDM GM
Zamg0d1 PhotoShop Signatures
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht laat ik alles maar eens op een rijtje zetten wie wat al gedaan heeft. Sta je er niet tussen PB me dan even dan pas ik het aan. Dit is alleen voor mensen die al iets afhebben/een opdracht hebben

Wie Wat doe je Wat heb je gedaan
Remcconen Scripten Anti-Camp FS+LS TDM GM
Zamg0d1 PhotoShop Signatures

Wat moeten de maten worden van de sigies? 450 × 150?

Dit is het geworden:

V1:

30sypky.gif

V2:

ej79s1.gif

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht laat ik alles maar eens op een rijtje zetten wie wat al gedaan heeft. Sta je er niet tussen PB me dan even dan pas ik het aan. Dit is alleen voor mensen die al iets afhebben/een opdracht hebben

Wie Wat doe je Wat heb je gedaan
Remcconen Scripten Anti-Camp FS+LS TDM GM
Zamg0d1 PhotoShop Signatures

Wat moeten de maten worden van de sigies? 450 × 150?

Dit is het geworden:

V1:

30sypky.gif

V2:

ej79s1.gif

Wil iemand die gebruiken? Van mij mag je namelijk. Ik zal eens wat verder poberen te maken maar dat word niet nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de bovenste het mooiste alleen het overlappen van de tekst vind ik wat minder.
Beetje mijn sig text jatten+mijn plaatje?? :D Je mag zelf weten welk plaatje je gebruikt :puh:

Ontopic: Welke text overlapt er dan?? :S

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat ze gebruikt worden. Maar ik heb besloten om de indeling van Bassssss te gebruiken voor de server. Het kan iets moeilijker zijn mar het is wel al goed en mooi ingedeeld. Dus we houden ons aan die kaart. Ik zal het even opzoeken (word vanmiddag). En dan wil ik alle Scripters vragen om te gaan beslissen wie welk deel gaat maken. Ik denk dat iedereen beter gewoon samen aan een TDM werkt bijvoorbeeld. En zo elk gebied afwerken. ;)

Toch nog ff snel gevonden:

Sanandreasradar-1.gif

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Zo als jullie weten heb ik de TDM al deels klaar. Heb bases, spawns, cars. Als jullie het willen bekijken maak ik wel een paar screens.

Wie Wat doe je Welke gebied doe je Wat heb je gedaan
Remcconen Scripten Ik wil TDM Anti-Camp FS
Zamg0d1 PhotoShop - Signatures
Sandra Scripten - -
WackoX Scripten - -
VWO-er Scripten - -
Bewerkt: door Remcconen
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een ideetje om een lijstje te maken met wat er allemaal in de server moet komen.

Dan heb ik het over commando's en functies enzo.

Dat is wel een mooi idee :Y Over wat voor commands spreek je dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een ideetje om een lijstje te maken met wat er allemaal in de server moet komen.

Dan heb ik het over commando's en functies enzo.

Dat is wel een mooi idee :Y Over wat voor commands spreek je dan?

Zo'n beetje alle cmds.

Ik bedenk me net dat dit waanzinnig veel werk gaat worden. Als je bijvoorbeeld cmds hebt sommige cmds mag je alleen in stuntmodus gebruikt zoals /heal /vr (vehicle repair) /nos. En weapon cmds mag je natuurlijk niet in stuntmodus gebruiken.

En eigenlijk vind ik dat van die grote area's niet echt super. Ik dacht aan 2 virtual worlds: een voor TeamDM en een voor RolePlay, Stunting en Racing.

En dan Roleplay wel in SF houden

En dan TeamDM ook in LS houden

En dat dan doen met Worldbounds i.p.v. Area's

Wat ik hiermee eigenlijk wil bereiken is dat je voor stunten en racen overal terecht kunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een ideetje om een lijstje te maken met wat er allemaal in de server moet komen.

Dan heb ik het over commando's en functies enzo.

Dat is wel een mooi idee :Y Over wat voor commands spreek je dan?

Zo'n beetje alle cmds.

Ik bedenk me net dat dit waanzinnig veel werk gaat worden. Als je bijvoorbeeld cmds hebt sommige cmds mag je alleen in stuntmodus gebruikt zoals /heal /vr (vehicle repair) /nos. En weapon cmds mag je natuurlijk niet in stuntmodus gebruiken.

En eigenlijk vind ik dat van die grote area's niet echt super. Ik dacht aan 2 virtual worlds: een voor TeamDM en een voor RolePlay, Stunting en Racing.

En dan Roleplay wel in SF houden

En dan TeamDM ook in LS houden

En dat dan doen met Worldbounds i.p.v. Area's

Wat ik hiermee eigenlijk wil bereiken is dat je voor stunten en racen overal terecht kunt.

2 world is leuk maar 1 is leuker:

RP in SF

TDM in LS

Stunt+Race overal...

2 vierkante worldbounds maken voor TDM en RPG is niet moeilijk. Dat je alleen in die gebieden bepaalde cmds kunt gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...