Jump to content

[PROJECT]Dutch Gamerzz Community


NickyHendriks

Recommended Posts

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    92

  • Remcconen

    26

  • Juwayri

    22

  • WackoX

    11

Forumnaam: Jovu123

SAMP-Naam:Jeroen

Wat ga ik doen: Scripten.

Is het nodig vanaf het begin: Natuurlijk! Een script is nodig om mensen te trekken. Een goed script trekt al een paar mensen, maar een aantrekkelijk orgineel script trekt nog meer!

Bewerkt: door jovu123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het t/m volgende week zondag erg druk, daarna heb ik hopelijk genoeg tijd om jullie bij te staan :)

Oh is niet erg hoor. We moeten toch de eerste stappen doornemen. Maar welke soorten Servers heb je allemaal? deze weet ik weel:

  • Role Playing Game
  • Deathmatch
  • Stunt
  • Free Rome
  • Race
  • Team Deathmatch?

Zijn er nog meer? Zeg het even want als ik alle soorten ken kunnen we pas beginnen aangezien ik een Kaart moet maken met delen voor de Spel Types

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best ergens mee gaan beginnen maar dan geef je me maar de opdracht oké?

Hoeveel soorten dingen zijn er? Dus hoeveel Game Modes, Dan kan ik beginnen met een kaartje maken. En Fedmas ik heb wel iets voor je. Jij mag in SA, Stunten met alle voertuigen proberen. en dan de beste 15 op schrijven, Dan kunnen we zo kijken welke voertuigen waar meoten spawnen

Link to comment
Delen op andere websites

naam: senneken

sa:mp naam: senneken

wat ga ik doen: maakt mij niet veel uit. ik wil wel wat reclame maken, fotosoep maken, helpen met ideeën, voorstellen van dingen enzo..

geef mij een taak en ik probeer het zo goed mogelijk te doen :D

ik had nog wel een leuke van op een andere server, namelijk monster truck bash. :Y

dat er een plaats is in de woestijn ofzo, waar je dan met monster trucks en andere grote voertuigen tegen elkaar kan 'vechten' en moet kapot krijgen :D

en een leuke plaats voor single deathmatch is bijvoorbeeld kacc military fuels ten noorden van las venturas, of op zo'n oliefabriek ergens in de buurt van octane springs :Y veel plaatsen om je te verschuilen.

snampam what the hell is snampam :puh:

snapmap voor de duidelijkheid: Klik hier om de SnapMap te bekijken

ik zeg dit eventjes om wat ideeën kwijt te raken eh ^_^

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

naam: senneken

sa:mp naam: senneken

wat ga ik doen: maakt mij niet veel uit. ik wil wel wat reclame maken, fotosoep maken,

Hmm lekker! ik wil ook wel een FotoSoepie!

Met gehaktballetjes :)

Nej hoor! Leuk dat je ook mee doet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best ergens mee gaan beginnen maar dan geef je me maar de opdracht oké?

Hoeveel soorten dingen zijn er? Dus hoeveel Game Modes, Dan kan ik beginnen met een kaartje maken. En Fedmas ik heb wel iets voor je. Jij mag in SA, Stunten met alle voertuigen proberen. en dan de beste 15 op schrijven, Dan kunnen we zo kijken welke voertuigen waar meoten spawnen

er zijn:

-gang wars

-stunting

-role playing

-mini missions

-drift routes

-drag races

-single deathmatch

-team deathmatch

-gewone races

-airplane flying

-cops n robbers

-monster truck bash

-...

ben er waarschijnlijk nog veel vergeten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...