Forever GTA Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Nou aangezien ook wel meer wordt besproken in andere topics, ben ik wel benieuwd. Je weet maar nooit hé de dood loert altijd om de hoek...ofzoiets Denk zoiets als: Kelly clarkson - because of you Celine dion Mandy moore - only hope of cry Cascada - truly, madly, deeply Madonna - frozen Alison sudol Jennifer love hewitt Katja schuurman Epica - memory Elton john - iets van de leeuwenkoning. Keltisch liedjes zijn echt prachtig dat zou ook kunnen, en denk ook veel eerder. Zou het niet echt weten, bovendien tegen de tijd dat het zover is zijn er vast tig nieuwere liedjes. Maar als ik er meer weet plaats ik het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik ga voor deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forever GTA Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 WAUW! mooi hoor van wie is die stem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Jan Smit - Sta op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Ik wil een Jamaciaanse begravenis. Iedereen moet een joint opsteken en die dan op de kist leggen. Dit nummer. Sfeervol topic btw. Bewerkt: 18 oktober 2008 door Daan007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik Wil deze : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Addicted2 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Linkin Park-One Step Closer. Nee geintje. Ik denk iets van James Taylor, maar dat zal nog wel veranderen in mijn leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Linkin Park-One Step Closer.Nee geintje. Ik denk iets van James Taylor, maar dat zal nog wel veranderen in mijn leven. Lol Linkin Park is wel goed voor begravennissen maar dan wel een van de nummers van Minutes To Midnight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik zou eigenlijk voor de grap wel 'Walk with me in hell' van Lamb of God draaien maar dat is een beetje te erg. Lamb of God - Walk with me in hell http://nl.youtube.com/watch?v=UibpbXfuG-Y&...feature=related Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Voor mij Bullet for my valentine - Waking the demon Nah grapje Maar wel Bullet for my valentine - Tears don't fall Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Kan me eigelijk niks schelen, aangezien ik toch dan al dood ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) eigenlijk wil ik daar helemaal niet over nadenken... wat zijn dat voor depri mensen hier? Ala het einde dat toch daar is, zou ik denk ik Otherside van De Red Hot Chilli Peppers willen. Maar een grote kans dat ik daar later nog op terug kom.... Bewerkt: 18 oktober 2008 door Arthis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Aangezien ik altijd al Guus meeuwis fan ben geweest, wil ik of . En misschien , of deze (geen guus meeuwis ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Elton john - iets van de leeuwenkoning. Circle of life? Ik zelf heb nog geen idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2008 Coldplay-Viva La Vida. Ik vind day deze moet omdat het m'n lievelings lied is. Maar misschien toch deze, deze ga je echt mooi vinden, van Clouseau, de belgische groep. Moet je echt eens luisteren!: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">Echt mooi hé? Rate maar als je wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.