Jump to content

Welke liedjes wil je op je begrafenis?


Forever GTA

Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    5

  • 1974

    4

  • Die Hard

    3

  • GreyFox-Smurf

    3

Nou nou, als ik nu zou sterven zijn dit mijn favorieten. :)

Paul de Leeuw - Dat wat overblijft, dit is geen grapje, maar de harde waarheid. Ik heb dit lied altijd al schitterend gevonden. En het past wel bij een begravenis, je laat altijd mooie herinneringen achter, en dat is wat er overblijft.

Paul de Leeuw & Marco Borsato - Opa, dit als herinnering aan mijn opa, die veel heeft betekend toen ik ben opgegroeid. Helaas is hij vorige zomer te komen overlijden. Misschien is dit hard voor mijn familie, maar dit als bedankje voor wat hij voor me heeft gedaan. :(

Met vriendelijke groet,

Die Soft :engel:

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Danm wat een vraag maarja je kan wel een beetje zien dat er mensen zijn die nadenken bij de dood ikzelf nogal veel vanwege hyperfentilatie wat ik heb gehard kort geleden en daarbij is me vader overleden toen ik 12 was en nog meer shit nja.. tzal allemaal wel.. het komt toch ooit voorbij..maar ik geloof in een 2de wereld..

Maar daar hadden we het niet over..

ik vindt dit echt een heel mooi nummer en ik luister het ook vaak als ik was depri ben..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe, maar dit nummer heeft wel wat

Prachtig nummer idd, heel mooi en past bij dat spel.

Ik weet het, past eigenlijk ook best wel op een begrafenis
Tears in Heaven :-(

"Met de vlam in de pijp" draaien op een crematie is overigens ook erg ironisch..

Dan is het meer 'Met de vlam uit de pijp' :puh: .
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Guns 'N Roses met November Rain erg prachtig, maar ook weer zo stom voor een begrafenis.

Ik denk dat ik dan toch voor een gevoelige plaat van Oasis ga. Niet echt de muziek waar ik vaak naar luister, maar om met een lekker rock-nummertje aan te komen is ook zo stom.

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Voor mij Bullet for my valentine - Waking the demon :puh:

Nah grapje

Maar wel Bullet for my valentine - Tears don't fall

Ik zou ook voor Tears Don't fall gaan, en dan ook de akoestische versie. De chorus en solo van de normale is niet echt iets voor een begravenis. :puh:

Normale:

Akoestische:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...