Jump to content

toetsenbord maak geen contact


Danoontje_nl

Recommended Posts

Hallo heb net een 2dehands pc aangeschaft alles werkt perfect super snel.ik wil dus het toetsen bord erin pluggen maakt hij geen contact met de computer(geen usb toetsenbord).dus ik probeer alle andere toetsenborden maar niks helpt.wat kan het probleem zijn?groeten Dannoontje_nl

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Om er maar even zeker van te zijn:

Doe je het toetsenbord er in nog voordat je de computer hebt aan gezet? Want als ik me niet vergis, MOET je het toetsenbord aangesloten hebben voordat je de computer aan zet, anders detecteerd 'ie 'm niet. Als andere toetsenborden het ook niet doen, lijkt het me dat het aan de aansluiting van het moederbord zit en dat is niet zo makkelijk te repareren of te vervangen.

Nou kan je 2 dingen doen:

1: een USB toetsenbord kopen.

2: een nieuw moederbord (al lijkt me dat in dit geval echt het laatste wat je moet doen).

De eerste mogelijkheid lijkt me het meest logische, die dingen kosten waarschijnlijk geen drol. ^_^

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

heb het probleem al drukte hem niet helemaal naar binnen :puh: bedankt voor de reactie's.hier kan een slotje op :slotje:

>>> Door Thundercover: Nee hoor, misschien wil iemand anders met hetzelfde probleem dit topic nog gebruiken. Daarom sluit ik het niet en hoef je niet om een slotje te vragen. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je even zonder toetsenbord zit, geen nood!

Gebruik het schermtoetsenbord d.m.v. de toetsencombinatie windowsiconnd1.png+ U » Schermtoetsenbord

Maar dat gaat dan ook zo moeilijk he, zonder toetsenbord?

Bij Bureau accessoires staat ie ook ergens bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je even zonder toetsenbord zit, geen nood!

Gebruik het schermtoetsenbord d.m.v. de toetsencombinatie windowsiconnd1.png+ U » Schermtoetsenbord

Maar dat gaat dan ook zo moeilijk he, zonder toetsenbord?

Bij Bureau accessoires staat ie ook ergens bij.

Hier kan je hem vinden:

Screenie.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...