Zero-two Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik vind het maar een saaie en een oude groep. Reageren
haai Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik vind het maar een saaie en een oude groep. Erg jammer deze reactie. Ik zou er niet op moeten ingaan, maar goed. Als je het geen goede muziek vindt, blijf dan maar weg uit het topic. Reageren
Sandra Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 PS: Je gelooft het toch niet echt? Ik weet het niet, die foto was misschien dan geen goede clue, maar in die docu staan nog tientallen andere geloofwaardige clue's. Dus ja, het zou me niks verbazen als de echte Paul Mccartney dood is en is vervangen door een look-a-like. P.s. Ik heb niks tegen de Beatles hoor, het is een goede band. Niet helemaal mijn stijl maar heb wel respect voor ze. Reageren
haai Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 PS: Je gelooft het toch niet echt? Ik weet het niet, die foto was misschien dan geen goede clue, maar in die docu staan nog tientallen andere geloofwaardige clue's. Dus ja, het zou me niks verbazen als de echte Paul Mccartney dood is en is vervangen door een look-a-like. P.s. Ik heb niks tegen de Beatles hoor, het is een goede band. Niet helemaal mijn stijl maar heb wel respect voor ze. Mwah, het lijkt me onmogelijk om iemand te vinden met hetzelfde gezicht, lichaamsbouw, stem, linkshandigheid, etc.. En alle aanwijzing zijn imo niet geloofwaardig maar of erg ver gezocht of door de Beatles express erin gezet. En ik ben blij dat je respect voor ze hebt. Tof dat er wat leven in dit topic is. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik vind het maar een saaie en een oude groep. Ik weet niet hoe oud je bent, maar zo dacht ik er ook over. Tot ik in aanraking kwam met de muziek van Jimi Hendrix, toen gingen The Beatles me ook interesseren. Reageren
haai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik vind het maar een saaie en een oude groep. Ik weet niet hoe oud je bent, maar zo dacht ik er ook over. Tot ik in aanraking kwam met de muziek van Jimi Hendrix, toen gingen The Beatles me ook interesseren. Dat doet me denken aan deze toffe cover; Reageren
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb dit soort muziek van jongs af aan gehoord vond er niks aan enzo maar vanaf mijn 12e, 13e en ben helemaal weg van de beatles : D THE BEATLES ROCKS!!! Reageren
haai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Oja die heb ik nog op een oude langspeelplaat staan. daar zitten 2 versies van Sgt Pepper in. In het begin vond ik het raar dat het liedje er 2 keer in zat. Maar een is dus de mono. Heb het helaas nooit kunnen luisteren aangezien mijn Pa's platenspeler kapot is. Het luisteren naar oude Beatles LP's met zo een langspeelplatenspeler is echt zo veel specialer dan het op youtube ofz luisteren. Sowieso is de kwaliteit op youtube om te huilen. Flac Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Dit vind ik wel een vet nummer opzich. Het nummer heet Dr Robert, En het ging over de dealer die The Beatles drugs verschaf. zit vol met verwijzingen daarnaartoe bijv: If you are down he'�ll pick you up, Doctor Robert, Take a drink from his special cup, Doctor Robert, Reageren
Exoit Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Wat ik ook een geweldig nummer vind is: Love me Do. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ja die vind ik ook erg goed, Hun eerste grote hit. Trouwens de harmonica die je in het nummer hoort, Is door John gestolen in een Amsterdamse muziekwinkel. Reageren
haai Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ja die vind ik ook erg goed, Hun eerste grote hit. Trouwens de harmonica die je in het nummer hoort, Is door John gestolen in een Amsterdamse muziekwinkel. Grappig hoeveel misverstanden en foute verhalen er over ze circuleren. Imo is een nummer dat op #17 strandde geen grote hit. En het was een Arnhemse muziekwinkel iig. (niet betweterig bedoelt deze post, overigens. Wil gewoon een paar misverstanden de wereld uit helpen ) Reageren
haai Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/b00mc0cc De BBC is al de hele week met de Beatles bezig maar dit programma is met voorsprong het interessantste. Het gaat in de eerste plaats over George Martin maar zeker ook over de recording sessions.Verschillende fragmenten van de remasters worden afgespeeld. Vooral Come Together is geweldig Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) Ja die vind ik ook erg goed, Hun eerste grote hit. Trouwens de harmonica die je in het nummer hoort, Is door John gestolen in een Amsterdamse muziekwinkel. Grappig hoeveel misverstanden en foute verhalen er over ze circuleren. Imo is een nummer dat op #17 strandde geen grote hit. En het was een Arnhemse muziekwinkel iig. (niet betweterig bedoelt deze post, overigens. Wil gewoon een paar misverstanden de wereld uit helpen ) Oke arnhem dan, maar het nummer love me do betekende hun eerste grote doorbraak, dus toch wel een hit. en ik ga zeker nog naar die bbc player luisteren, als ik een uur vrij heb Bewerkt: 1 september 2009 door PowerPats Reageren
haai Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) Oke arnhem dan, maar het nummer love me do betekende hun eerste grote doorbraak, dus toch wel een hit.en ik ga zeker nog naar die bbc player luisteren, als ik een uur vrij heb Heb je Cuales.FM beluisterd de afgelopen weken? Daar stonden (afgewisseld) een hele hoop samples van remastered nummers gepost van verscheidene albums. Nu staan er enkel de minidocu's, jammer genoeg. Bewerkt: 1 september 2009 door haai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.